فونیکسریمکسبهتام

آخرین پیش‌بینی‌ها از وضعیت جوی کشور

سامانه بارشی دوشنبه می‌رود

عصر خودرو- مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی درخصوص آخرین پیش‌بینی‌ها از وضعیت جوی کشور گفت: بر اساس تحلیل آخرین داده‌ها و نقشه‌های هواشناسی، دیروز سامانه بارشی از غرب کشور وارد شده و از بعداز ظهر امروز، فعالیت این سامانه به تدریج به مرکز، جنوب، شمال و شمال‌شرق کشور گسترش می‌یابد.

آخرین پیش‌بینی‌ها از وضعیت جوی کشور
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از نسیم، احد وظیفه، مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی درباره آخرین پیش‌بینی‌ها از وضعیت جوی کشور گفت: بر اساس تحلیل آخرین داده‌ها و نقشه های پیشیابی هواشناسی، دیروز سامانه بارشی از غرب کشور وارد شده و از بعداز ظهرامروز،فعالیت این سامانه به تدریج به مرکز، جنوب، شمال و شمال شرق کشور گسترش می یابد.

    وی افزود: فردا این سامانه در سواحل دریای خزر و شمال شرق کشور فعال خواهد بود و به تدریج اوایل روز دوشنبه این سامانه از مرزهای شرقی کشور گذر خواهد کرد.

    وظیفه آسمان تهران  را امروز ابری و همراه با بارش باران و برف، در پاره‌ای نقاط مه آلود پیش‌بینی کرد.

    همچنین در اخطاریه سازمان هواشناسی آمده است: اختلال در تردد جاده های کوهستانی بدلیل بارش برف و مه آلودگی و آبگرفتگی معابر عمومی، سیلابی شدن مسیلها و رودخانه ها بدلیل بارش باران طی امروز و فردا به شرح زیر پیش بینی می شود:

    شنبه 1394/10/19: اختلال درتردد جاده های کوهستانی بدلیل بارش برف در استانهای آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه، لرستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، ارتفاعات خوزستان، ارتفاعات استانهای تهران، البرز، قزوین و سمنان و بارش باران همراه با رعدوبرق و احتمال آبگرفتگی معابرعمومی و سیلابی شدن مسیلها و رودخانه ها در استانهای ایلام، نیمه شرقی خوزستان، بوشهر. همچنین در این روز وزش باد شدید در استانهای خوزستان و شرق کرمان پیش بینی می شود.

    یکشنبه 1394/10/20: اختلال درتردد جاده های کوهستانی بدلیل بارش برف در دامنه های البرز شرقی، خراسان شمالی، نیمه شمالی خراسان رضوی، گلستان و شرق مازندران. در این روز وزش باد شدید در استانهای سیستان و بلوچستان و نیمه شرقی کرمان پیش بینی می شود. در این مدت در جاده های کوهستانی مناطق یاد شده، بارش برف گاهی با وزش باد و کولاک برف پیش بینی میشود که پیامدهای آن لغزندگی جاده و یا کاهش دید افقی به سبب مه غلیظ و بارش برف خواهد بود. بنابراین برای اجتناب از اختلال در حمل و نقل جاده ای و حفظ ایمنی در مسیرهای اعلام شده توصیه میشود اقدامات لازم انجام گیرد.

    ساعت 4:40 صبح شنبه دمای هوای تهران 10 درجه بالای صفر است و کردستان 1 درجه زیر صفر را تجربه می‌کند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو