فونیکسریمکسبهتام

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی:

تلاش متخصصان عرصه صنعت خودرو داخلی ستودنی است

عصر خودرو- نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور قطعه سازان و خودرو سازان خارجی در راستای سرمایه گذاری مشترک، باعث رشد و ارتقای صنعت خودروسازی داخلی خواهد شد.

تلاش متخصصان عرصه صنعت خودرو داخلی ستودنی است
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از سایپا نیوز ، نادر قاضی پور، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در خصوص تاثیر برگزاری سومین همایش بین المللی این صنعت در 9 اسفند گفت: حضور صنایع و سرمایه گذاری داخلی و خارجی رونق اقتصاد را به همراه خواهد داشت.

    نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی به تقویت صنعت داخلی اشاره کرد و گفت: در راستای اقتصاد مقاومتی تلاش همه جانبه متخصصان و صنعت گران عرصه صنعت ستودنی است و برای رقابت در بازار کسب و کار جهانی نیاز به برنامه ریزی مدون و جامع است.

    عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: برگزاری همایش های بین المللی می تواند دستاوردهای مهمی داشته باشد که باید با ایجاد راه کارهای مناسب از این فرصت ها استفاده بهینه کرد.

    قاضی پور خاطر نشان کرد: جهت  تقویت صنعت داخلی باید از تجارب کمپانی های برتر دنیا استفاده کرد و صنعت خودروسازی را که جزء صنایع مولد و اشتغال زا است را با سیاست گذاری های صحیح در مسیر رشد و توسعه قرار داد.

    وی افزود: برگزاری همایش های بین المللی موجب افزایش دانش فنی و جذب سرمایه گذاری خارجی خواهد شد که این موضوع در بهبود کمی و کیفی تولید خودرو و  قطعات یدکی تاثیرگذار است.

    نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: ما انتظار داریم که مسئولین محترم وزارت صنعت، معدن و تجارت صنعت خودرو سازی را از وابستگی زیاد به دیگر کشورها نجات دهند و نگذارند حرف رهبری زمین بماند و تولید ملی و خرید کالای ایرانی به صورت واقعی صورت گیرد.

    عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: پساتحریم یک فرصت کوتاه است و باید طوری برنامه ریزی کنیم که صنعت ایران در زمینه صنعت رشد کند.

    قاضی پور گفت: نباید اجازه داد با ورود بی رویه واردات خودرو، ایران گورستان خودروهای خارجی شود که مردم در زمان درخواست خدمات دچار مشکل شوند و خدمات پس از فروش مناسبی موجود نباشد.

    وی عنوان کرد: در دوران پسا تحریم باید به درستی از توانمندی های کشورهای شرق و غرب  استفاده کرد و به گونه ای قرارداد ببندیم که خودرو نهایی در ایران  تولید و مونتاژ شود.

    نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: رشد و شکوفایی صنعت کشورمان با حضور جوانان پرتلاش و تحصیل کرده در عرصه های جهانی دور از دسترس نیست.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو