فونیکسریمکسبهتام

کولاک داستر در جشنواره زمستانی نگین خودرو

عصر خودرو- نگین خودرو همزمان با آغاز اجرای برجام فروش ویژه رنو Duster را با شرایط استثنایی آغاز کرد.

کولاک داستر در جشنواره زمستانی نگین خودرو
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۰:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» ، همزمان با آخرین مرحله از اجرای برجام و فرارسیدن مرحله آخر از شاهنامه هسته‌ای ایران، فروش ویژه‌یکی از پرفروش‌ترین خودروهای SUV جهان به مدت محدود و با شرایط ویژه و استثنایی آغاز شد.

    طبق اعلام واحد بازاریابی نگین خودرو این شاسی‌بلند اروپایی در 3 تیپ با مدل‌های 2015 ،2016 و 2WD و 4WD با تعداد محدودی و با 50 هزار کیلومتر سرویس دوره‌ای رایگان به فروش می‌رسد.

    علی شکوهی به نمایندگی از خانواده رنو در ایران، این سربلندی و پیروزی را بر ملت بزرگ کشورمان تبریک گفت و تاکید کرد:"با توجه به استراتژی شرکت در سال جاری مبنی بر جلب رضایت حداکثری مشتریان، رنو داستر که یک خودروی کاربردی و اقتصادی است با 48 میلیون تومان تسهیلات با دوره بازپرداخت 6، 12 و 24 ماهه به مشتریان عرضه می‌شود."

    وی همچنین اعلام کرد:"برای مشتریانی که قصد خرید نقدی داستر 2015 در این طرح را داشته باشند 4 میلیون تومان به‌عنوان تخفیف ویژه نقدی در نظر گرفته شده است که در نوع خود شرایط مناسبی برای مشتریان خواهد بود."

    داستر PH2 مدل 2016 نیز باقیمت 108 میلیون تومان و همچنین داستر 2WD مدل 2016 باقیمت قطعی 114 میلیون تومان و با سود مشارکت 24 درصد در این طرح با 50 هزار کیلومتر سرویس دوره‌ای رایگان به فروش می‌رسند.

    علاقه‌مندان جهت اطلاع از شرایط فروش ویژه‌ رنو داستر اتوماتیک می‌توانند به نمایندگی‌های مجاز شرکت در سراسر کشور و همچنین وبسایت نگین خودرو نماینده رسمی رنو فرانسه در ایران مراجعه کنند

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو