فونیکسریمکسبهتام

بالا رفتن از کوه‌های برفی با خودرو خودتان

کیت نیسان برای تبدیل خودرو به اسنوموبیل

عصر خودرو- شرکت نیسان کیت تبدیل خودروهای سواری به اسنوموبیل یا برف‌رو را به بازار عرضه کرد.

کیت نیسان برای تبدیل خودرو به اسنوموبیل
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از ایسنا، با نصب کیت تبدیل شرکت نیسان بر روی خودروهای چهارچرخ متحرک یا SUV می‌توان از تپه‌ها و دامنه‌های پوشیده از برف با شیب حداکثر 45 درجه بالا رفت.

    شرکت نیسان مدعی شده است که از محصول جدید می‌توان در هر شرایطی مثل بیابان و گل‌ولای استفاده کرد، اما بهترین کارایی این سیستم در شرایط زمین‌های پوشیده از برف مشخص می‌شود.

    کیت تبدیل خودرو به شرایط زمستانی یا اسکی پس از باز کردن چرخ‌های استاندارد خودرو آماده نصب می‌شود.

    این مجموعه شامل چهار نوار پلاستیکی و متعلقات آن است که بر روی سیستم حرکتی خودرو متصل شده و ارتفاع هرکدام از آنها حدود 90 سانتیمتر است.

    مسؤولان شرکت نیسان برای اولین ‌بار این محصول را در نمایشگاه صنایع خودرو واقع در کبک کانادا رونمایی کردند.

    این شرکت در مورد ویژگی‌های فنی کیت تبدیل خودرو برای شرایط برفی اظهار کرد: هر مجموعه مجهز به نوار بسیار مقاوم پلاستیکی با ارتفاع حداکثر 90 سانتیمتر، پهنای نوار پلاستیکی حدود 38 سانتیمتر و طول کامل هر مجموعه 121 سانتیمتر است.

    شرکت نیسان همچنین مدعی شده است که با نصب کیت جدید می‌توان به سرعت 100 کیلومتر در ساعت در شرایط لغزنده و برفی دست یافت که در نوع خود رکورد جدیدی محسوب می‌شود.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم