فونیکسریمکسبهتام

هفته‌نامه خودروامروز منتشر کرد؛

ملاقات با پرچم‌دار تازه لیفان در ایران

عصر خودرو- جدیدترین شماره هفته‌نامه خودروامروز با ضمیمه ۳۲ صفحه ای شاسی‌بلند ۵ منتشر شد.

ملاقات با پرچم‌دار تازه لیفان در ایران
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، در دویست و هشتادمین شماره هفته‌نامه خودروامروز، آزمایش فنی و بررسی محصول جدید کرمان‌موتور در کلاس سدان های سایزمتوسط خانوادگی را می خوانید؛ محصولی تازه از برند لیفان با کُد 820 که طی ماه های بهمن یا اسفند بصورت رسمی توسط کرمان‌موتور رونمایی خواهد شد و انتظار می رود با قیمتی در محدوده 80 میلیون تومان در بازار عرضه شود. این هفته همچنین در کنار روایتی کوتاه از بازدید خودروامروز از مجموعه کارخانه کرمان‌موتور، از آغاز فروش جک S5 اتوماتیک با قیمت 88 میلیون تومان باخبر می شوید. و البته، در آستانه ورود شاسی‌بلند لوکس BYD S6 به کشور، به معرفی کامل این محصول تازه شرکت خودروسازی کارمانیا، نماینده رسمی محصولات BYD چین در ایران پرداخته ایم.
    در تازه ترین شماره هفته‌نامه خودروامروز، روایت هفته از رقابت خودروسازان خارجی برای حضور قدرتمند در ایران می گوید مثل دایملر که نه تنها قصد تاسیس یک شرکت ایرانی-آلمانی برای تولید کامیون های مرسدس-بنز دارد، بلکه قصد دارد بخشی از سهام شرکت موتور سازی دیزل ایران (IDEM) را نیز بخرد. در صفحه بازار، با نگاهی به بازار لوزام زمستانی خودرو، راهنمایی برای این بازار داغ این روز ها کار کرده ایم. در صفحه سیستم صوتی نیز تاثیر برق بر بازدهی سیستم های صوتی خودرو را به همراه تازه ترین قیمت ساب‌ووفر های زیر 500 هزار تومان مورد بررسی قرار داده ایم. در این بین پیشنهاد می کنیم صفحه اتومبیلرانی این هفته را نیز از دست ندهید چراکه این هفته به پوشش کامل چهارمین مرحله مسابقات ریس سال 94 و تمامی حواشی آن اختصاص یافته.
    معرفی به یادماندنی ترین خودرو های کار و تجاری ایران در صفحه ماشین سنگین، معرفی 10 خودرویی که همچون پراید، وانت شدند به همراه داستان فراری 370 هزار تومانی اوایل دهه 60 شمسی کشور در صفحه آیینه بغل، و معرفی موتورسیکلت های انژکتوری جدید جهانرو نیز از دیگر مطالب خواندنی خودروامروز 280 هستند.
    فراموش نکید، این هفته ضمیمه زمستانی شاسی‌بلند 5 نیز در 32 صفحه همراه با هفته‌نامه خودروامروز منتشر شده که اولین رانندگی با هرور (پاژن توربودیزل)، گزارش واردات 9 ماهه خودرو های شاسی‌بلند و کراس‌اوور به کشور، مقایسه آئودی Q3 و ب‌ام‌و X1 در بازار کشور، بررسی جامع انواع لوازم تخصصی خودرو های آفرود (به اضافه لیست قیمت)، بررسی مشخصات و ویژگی های مرسدس-بنز ML350 های مدل 2013  بازار کشور و مقایسه هایما S7 تازه‌وارد ایرانخودرو در برابر هاوال H6 از جمله مطالب خواندنی و متنوع آن هستند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو