فونیکسریمکسبهتام

آخرین وضعیت راه‌های کشور

بارش برف و باران در ۱۱ استان و الزام به همراه داشتن زنجیر چرخ

عصر خودرو- رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور از بارش برف و باران در ۱۱ استان و محور مواصلاتی خبر داد و گفت: رانندگان در گردنه‌های برف‌گیر حتما زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

بارش برف و باران در ۱۱ استان و الزام به همراه داشتن زنجیر چرخ
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از  مهر، سرهنگ نادر رحمانی با اشاره به آخرین گزارشات نقشه‌های پیشیابی اظهار داشت: برابر گزارش‌های دریافتی در استان البرز محور کرج- چالوس، آذربایجان غربی محورهای شاهین‌دژ- میاندوآب، پیرانشهر و سردشت همچنین استان زنجان محور طارم بارش برف گزارش شده است.

    وی درباره وضعیت ترافیکی جاده های کشور نیز افزود: در استان های تهران، البرز، همدان، لرستان، کرمانشاه، ایلام، کردستان و زنجان بارش پراکنده باران گزارش شده است.

    رحمانی با اشاره به اینکه ترافیک صبحگاهی در محور کرج- قزوین به پایان رسیده و اکنون تردد در این محور آرام گزارش شده است، تصریح کرد: سایر محورهای مواصلاتی کشور از جو آرام و ترافیک روان برخوردار هستند.

    وی با اشاره به ورود سامانه جدید بارشی از سمت غرب کشور و افزایش برف و باران به رانندگانی که قصد تردد از محورهای برف‌گیر غرب کشور را دارند درخواست کرد: قبل از انجام مسافرت حتما گزارش راه ها و مسدود بودن جاده ها را از سایت پلیس راهور استعلام کرده و برای تردد در گردنه های برف گیر حتما خودروی خود را به وسایل گرمایشی و ایمنی مجهز کنند.

    رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه های کشور اضافه کرد: تردد بدون زنجیر چرخ برای همه خودروها اعم از سواری و  اتوبوس‌های حمل و نقل برون شهری ممنوع است.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو