فونیکسریمکسبهتام

دستگیری سارقان مسافرکش در اراک

عصر خودرو- رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی، از دستگیری سارقان مسافرکش در شهرستان اراک خبر داد.

دستگیری سارقان مسافرکش در اراک
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از ایرنا، سرهنگ سید نورالدین حسینی افزود: مدتی قبل پرونده ای از یکی از پاسگاه های انتظامی اراک در خصوص سرقت از سرنشینان یک دستگاه خودروی سواری از یک مسافر به پلیس آگاهی استان مرکزی ارجاع شد که موضوع در دست پیگیری قرار گرفت.
    وی بیان کرد: شاکی این پرونده اعلام کرد که نیمه شب در یکی از میدان های شهر اراک به دنبال خودرو برا سفر به مقصد قم بودم که بعد از گذشت لحظاتی یک دستگاه خودروی سواری با سه سرنشین مرد در مقابلم ایستاد و سوار شدم.
    رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی ادامه داد: شاکی در ادامه مطالب خود اذعان کرده که سرنشینان این خودرو پس از خروج از شهر به او حمله ور شده و با تهدید، سه میلیون ریال وجه نقد، تعدادی چک، گوشی تلفن همراه و مدارکش را به سرقت برده و در بیابان رهایش کردند.
    سرهنگ حسینی بیان کرد: با شروع تحقیقات تخصصی ماموران یکی از سارقان که ساکن یکی از محله های شهر اراک بود شناسایی و در عملیاتی دستگیر شد.
    وی اضافه کرد: با توجه به اسناد و مدارک موجود و شناسایی این فرد توسط شاکی تحقیقات از او ادامه یافت تا لب به اعتراف باز کرد و گفت به کمک برادر و یکی از دوستانش اقدام به این سرقت کرده است.
    رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی اضافه کرد: دو متهم دیگر این پرونده شناسایی و دستگیر شدند و تحقیقات از آنها ادامه دارد.
    سرهنگ حسینی هشدار داد: بی احتیاطی در سوار شدن به خودروهای مسافربری متفرقه با سرنشینان مشکوک و اعتماد بی جا به راننده و سرنشینان ناشناس و در برخی مواقع قبول مواد خوراکی از آنان از مهم ترین عوامل زمینه ساز این سرقت ها است.
    وی تاکید کرد: مردم برای رفتن به سفرهای خارج ازشهر موارد ایمنی را رعایت و در صورت امکان از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند.
    وقوع سرقت در استان مرکزی از ابتدای امسال تاکنون نسبت به مدت مشابه سال قبل شش درصد کاهش یافته است.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو