فونیکسریمکسبهتام

در راستای رفع نواقص ترافیکی این محور صورت می‌گیرد

نصب دوربین‌های ثبت تخلف و المان‌های ترافیکی در بزرگراه آزادگان

عصر خودرو- نواقص ترافیکی بزرگراه آزادگان به منظور ساماندهی محور و ایمن سازی تردد خودروها رفع خواهد شد.

نصب دوربین‌های ثبت تخلف و المان‌های ترافیکی در بزرگراه آزادگان
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، رضا زلفی معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه 19 گفت: نواقص ترافیکی این بزرگراه که طی بازدید معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از این محور احصاء شده است در قالب برنامه ریزی های کوتاه و بلندمدت رفع و نسبت به ساماندهی معبر اقدام خواهد شد.

    وی افزود: در همین راستا باندکندروی این بزرگراه در 4 نقطه نیاز به دوربین های ثبت تخلف دارد که در اقدامات آتی به منظور کاهش تخلفات ترافیکی و حوادث بزرگراه نصب می شود.
    همچنین در راستای افزایش ایمنی باند تندروی بزرگراه آزادگان، 1050 متر گاردریل نصب و این بزرگراه در چند نقطه مجهز به تابلوهای دروازه ای خواهد شد.

    به گفته وی نصب 240 تابلوی کیلومتر شمار، 500 متر نیوجرسی مفصلی و 6100 متر نرده از دیگر المانهای ترافیکی برای ساماندهی این معبر مواصلاتی مهم است.

    وی از اجرای طرح های دسترسی تندرو وکندرو در این بزرگراه خبر داد و افزود: این طرحها توسط سازمان مشاور حوزه معاونت فنی وعمرانی با حضور نمایندگان مدیر کل ایمنی و مهندسی سازمان حمل و نقل و ترافیک بررسی شده که پس از تأیید توسط معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران در 4 نقطه محدوده این منطقه اجرا خواهد شد.

    در همین راستا در مسیر شرق به غرب این بزرگراه، دسترسی تندرو به کندرو جنب پل شهید کاظمی و در مسیر شرق به غرب نیز دسترسی کندرو به تندرو جنب خروجی بلوار شقایق ایجاد خواهد شد.

    همچنین اقدامات لازم در مسیر غرب به شرق برای ایجاد دسترسی کندرو به تندرو جنب علی آباد قاجار و در مسیر شرق به غرب دسترسی تبادل در دو مسیر کندرو و تندرو واقع در غرب پل شهید کاظمی در آینده صورت می گیرد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط