فونیکسریمکسبهتام

در دهه فجر امسال

نخستین تقاطع غیر هم‌سطح علی‌آباد کتول افتتاح می‌شود

عصر خودرو- معاون امور عمرانی استاندار گلستان گفت: در دهه فجر امسال نخستین تقاطع غیر هم‌سطح علی‎آبادکتول افتتاح می‌شود.

نخستین تقاطع غیر هم‌سطح علی‌آباد کتول افتتاح می‌شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از تسنیم، رضا مروتی، ظهر امروز در نشست خبری دهه فجر استان گلستان اظهار داشت: بهره‎برداری از فاز دوم بیمارستان رسول اکرم (ص) در کلاله، بهره‎برداری سالن رزمی گرگان، افتتاح مجتمع شبانه‎روزی در مراوه‎تپه، بهره‎برداری از سالن ورزشی دانشگاه علوم پزشکی از مهم‌ترین پروژه‌های دهه فجر در استان گلستان است.

    وی افزود: بهره‌برداری از استخر سرپوشیده در مینودشت، کارخانه مقواسازی در آزادشهر، کارخانه انواع رنگ شیمیایی در گنبدکاووس، کارخانه پروفیل فولاد در آق‎قلا و یک مرغداری در کردکوی از دیگر پروژه‌های شاخص استان گلستان است.

    معاون امور عمرانی استاندار گلستان تصریح کرد:  درمجموع در دهه فجر امسال در بخش عمرانی 739 پروژه بااعتبار 261 میلیارد و 367  میلیون تومان ، 607 پروژه اقتصادی و اشتغال‌زایی بااعتبار 95 میلیارد تومان به بهره‎برداری می‎رسد.

    مروتی گفت:  این پروژه‌ها یک هزار و 491 نفر اشتغال‌زایی دارد  و عملیات اجرایی 132 پروژه بااعتبار 73 میلیارد و 809 میلیون تومان در دهه فجر امسال در استان گلستان آغاز می‌شود.

    به گفته وی، شهرداری‌ها 76 پروژه، دهیاری و بخشداری‌ها 256 پروژه، کمیته امداد امام خمینی  13 پروژه، آب و فاضلاب روستایی 21 پروژه، دانشگاه علوم پزشکی 30 پروژه، جهاد کشاورزی 49 پروژه، شرکت برق 49 پروژه، ورزش و جوانان 11 پروژه و راه و شهرسازی 57 پروژه در دهه فجر امسال دارند.

    مروتی افزود: عملیات اجرایی ساختمان اداره بهزیستی، کلینیک تخصصی در بندرترکمن و اورژانس و فوریت پزشکی شهدای گنبدکاووس در این ایام آغاز می‌شود.

    وی تصریح کرد: از یک سال و نیم گذشته شورای سیاست‌گذاری در حوزه سرمایه‎گذاری ایجادشده است و  90 درصد زیرساخت‎های سرمایه‎گذاری در شهرک‎های صنعتی فراهم است.

     

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو