فونیکسریمکسبهتام

با بهره‌برداری از تقاطع غیرهمسطح بلوار ارتش با بزرگراه‌های امام علی و صیاد شیرازی

کاهش بار ترافیکی در محدوده شهرک‌های نفت، محلاتی، قائم و ارج و ازگل

عصر خودرو- معاون فنی و عمران شهرداری تهران گفت: بهره‌برداری از تقاطع غیرهمسطح شمالی و جنوبی بلوار ارتش به دو بزرگراه امام علی(ع) و شهید صیاد شیرازی در مسیر غرب به شرق و شرق به غرب در کاهش بار ترافیکی شمال شرق پایتخت تاثیر زیادی داشته و جزو پروژه‌های مهم مدیریت شهری تهران است.

کاهش بار ترافیکی در محدوده شهرک‌های نفت، محلاتی، قائم و ارج و ازگل
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از نسیم، علیرضا جاوید در آیین بهره‌برداری رسمی از تقاطع غیرهمسطح بلوار ارتش با دو بزرگراه امام علی(ع) و شهید صیاد شیرازی در مسیر غرب به شرق که با حضور شهردار تهران برگزار شد، با بیان این مطلب افزود: پروژه پل غرب به شرق بلوار ارتش بخشی از پروژه بزرگ دو بزرگراه امام علی(ع) و شهید صیاد شیرازی با محور بلوار اوشانی و بزرگراه ارتش است.

    معاون شهردار تهران با تاکید بر اینکه این تقاطع غیرهمسطح جزو پروژه های حائز اهمیت و اولویت دار مدیریت شهری در شمال شرق پایتخت است، ادامه داد: قبل از اجرای این پروژه این محور با ترافیک های مستمر ، گسترده و اتلاف وقت شهروندان ساکن شهرک های نفت، شهید محلاتی، قائم و محله های ارج و ازگل مواجه می شد و از سوی دیگر شهروندانی که از شمال شرق تهران به سمت غرب و میدان اقدسیه تردد می کردند نیز درگیر ترافیک سنگینی تا میدان تجریش و قدس می شدند و حتی این ترافیک تا بزرگراه های امام علی(ع) و شهید صیاد شیرازی نیز امتداد می یافت.

    وی افزود: امیدواریم این پروژه به صورت غیر همسطح با استفاده از 7 پل و سه دور برگردان غیر همسطح و در مجموع به صورت 10 تقطع غیرهمسطح تا سال آینده به طور کامل به بهره برداری برسد.

    جاوید با اشاره به اینکه  این پروژه که امروز به زیر بار ترافیکی می رود،  تاثیر بسیار مهمی از نظر کاهش ترافیکی در این محدوده دارد، یادآور شد:  این پروژه شامل دو پلی است که دسترسی بلوار ارتش را در مسیر شرق به غرب و غرب به شرق به صورت غیر همسطح روی بزرگراه امام علی(ع) و بزرگراه شهید صیاد شیرازی و محور اوشان  فراهم می کند و از نظر کاهش ترافیک در این محور و دسترسی شهروندان تاثیر زیادی دارد.

    به گفته وی؛ پل اول که مسیر شرق به غرب بود دو ماه قبل آماده بهره برداری شد و به دستور شهردار تهران بدون برگزاری مراسم خاصی به زیر بار ترافیکی رفت. پل دوم که پل جنوبی است است اکنون توسط شهردار تهران به بهره برداری می رسد.

    معاون فنی و عمرانی شهردار تهران تاکید کرد: این پروژه در محدوده نفوذ مستقیم شهرک های پر جمعیت مسکونی همچون شهرک نفت، شهرک شهید محلاتی و شهرک البرز قرار دارد و بهره برداری از آن مجموعه ای از گره های ترافیکی شمال شرق پایتخت را باز خواهد کرد.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو