فونیکسریمکسبهتام

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری:

چهار جایگاه سوخت در منطقه ساری افتتاح می شود

عصر خودرو- مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری گفت: هم‌زمان با دهه مبارک فجر چهار جایگاه عرضه سوخت در منطقه ساری افتتاح می‌شود.

چهار جایگاه سوخت در منطقه ساری افتتاح می شود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از مهر، حسینعلی طالبی ظهر شنبه در حاشیه افتتاح جایگاه سوخت بهشهر افزود: جایگاه اختصاصی  عرضه سوخت بنزین  نفتگاز عمادی شهرستان بهشهر و جایگاه سی‌ان‌جی شهرداری پل سفید 1 از جایگاه‌هایی هستند که به مناسبت دهه فجر افتتاح شدند.

    طالبی بابیان اینکه مبلغ 40 میلیارد ریال به‌منظور اجرای پروژه جایگاه اختصاصی  عرضه سوخت بنزین نفت گاز عمادی شهرستان بهشهر اختصاص یافت گفت: تمام این مبلغ از سوی بخش خصوصی تأمین و توسط شرکت ملی پخش اجرا شد.

    این مسئول شرکت نفت به اجرای سریع و موفق  پروژه جایگاه عمادی اشاره و خاطرنشان کرد: ساخت این جایگاه از پارسال آغاز شد و در موعد مقرر یک‌ساله تکمیل و به بهره‌برداری رسید.

    وی ظرفیت ذخیره‌سازی سوخت جایگاه بهشهر را 180 هزار لیتر اعلام و بیان کرد: این جایگاه در 5 سکو و با بهره‌گیری از 10 دستگاه تلمبه و 28 نازل، به خودروها سوخت می‌رساند.

    طالبی در افتتاح یک‌صد و سیزدهمین جایگاه سوخت اظهار کرد: با اجرای این طرح علاوه بر سوخت‌رسانی مناسب و سریع به مصرف‌کنندگان در استان، زمینه اشتغال 12 نفر به‌طور مستقیم فراهم می‌شود.

    مدیر شرکت منطقه ساری همچنین از افتتاح جایگاه سیان جی پل سفید 1 توسط استاندار مازندران خبرداد و گفت: این جایگاه در زمینی به مساحت 3 هزار مترمربع با سرمایه‌گذاری وزارت نفت و شهرداری به مبلغ 30 میلیارد ریال و در مدت 4 سال آماده و افتتاح شد.

    طالبی با اشاره به اینکه این جایگاه قابلیت سوخت‌رسانی حدود 1500 خودرو در روز را دارد تصریح کرد: جایگاه شهرداری پل سفید با ظرفیت کمپرسور 1500 نرمال مترمکعب بر ساعت، دوایر و مخازن ذخیره high و medium و low و سه دستگاه دیسپنسر (6 نازل)  سوخت‌رسانی به خودروها را انجام می‌دهد.

    این مسئول شرکت نفت ساری تأکید کرد:  این طرح علاوه بر اشتغال‌زایی، صرفه‌جویی ماهانه حدود 700 هزار لیتر در مصرف بنزین و برخورداری خودروهای عمومی شهر پل سفید و مسافران از سوخت پاک را در پی خواهد داشت.

    وی  همچنین از افتتاح 2 جایگاه دیگر در روزهای آینده خبر داد و خاطرنشان کرد: جایگاه اختصاصی عرضه بنزین قصر و جایگاه عرضه سوخت سیان جی پاسارگاد از جایگاه‌های جدید عرضه سوخت هستند که به ترتیب در شهرستان قائم‌شهر و آمل افتتاح خواهند شد.

    مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری افزود: مجموع هزینه‌های این دو پروژه حدود 50 میلیارد ریال بوده که توسط بخش خصوصی تأمین‌شده است.

     

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو