فونیکسریمکسبهتام

برف شدید درمسیرهای هراز و کندوان

عصر خودرو- بارش برف شدید در جاده هراز مسیر تهران- آمل و کندوان مسیر تهران- چالوس باعث اختلال در تردد خودروهای عبوری در این راه ها شده است.

برف شدید درمسیرهای هراز و کندوان
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از ایرنا، به دلیل بارش شدید برف دراین مسیرهای ارتباطی مازندران به دلیل کاهش سرعت خودروها تردد با کندی انجام می شود که باعث ایجاد ترافیک در محورهای هراز و کندوان شده است.
    مدیرراهداری اداره کل راه و شهرسازی مازندران گفت : در حال حاضر بارش برف در هر چهار مسیر اصلی این استان شامل هراز( تهران- آمل-) کندوان ( تهران- چالوس)، سوادکوه( تهران- قائمشهر) و کیاسر( ساری- سمنان) ادامه دارد.
    عباسعلی نجفی ظهر روز دوشنبه درگفت وگو با خبرنگارایرنا افزود : بارش برف در مسیرهای هراز و کندوان با شدت بیشتری ادامه دارد و گروه های راهداری نیز سرگرم برف روبی برای تسهیل در تردد خودروهای عبوری هستند.
    وی اضافه کرد : بارش برف در مسیرهای سوادکوه و کیاسر نیز با شدت کمتری در حال باریدن است و گروه های راهداری مستقر در منطقه نیز آماده همکاری با خودروهای عبوری شدند.
    مدیرراهداری اداره کل راه و شهرسازی مازندران به رانندگان توصیه کرد تا به دلیل بارش شدید برف در مسیرهای استان از تردد غیر ضرور در این محورها پرهیز کنند و در صورت تردد در این مسیرها نیز زنجیر چرخ به همراه داشته باشند و خودروهای خود را به تجهیزات زمستانی به خصوص گرمایشی مجهز کنند.
    اداره کل هواشناسی مازندران اعلام کرد: با نفوذ جریان بارشی سرد شمالی وضعیت جوی این استان برای سه روز آینده همراه با بارش برف و باران و کاهش 12 تا 20 درجه ای دما خواهد بود.
    پلیس راه مازندران نیز به رانندگان توصیه کرد برای تردد در مسیرهای استان زنجیر چرخ به همراه داشته باشند وقبل از تردد نیز نسبت به سالم بودن تجهیزات گرمایشی اطمینان داشته باشند.
    مازندران دارای 10 هزار و 300 کیلومتر راه اصلی و فرعی است که سه هزار و 700 کیلومتر از این مسیرها را محورهای کوهستانی و 600 کیلومتر آن نیز مسیرهای برفگیری هستند که در زمستان سال جاری 33 گروه راهداری با 228 دستگاه ماشین آلات راهداری و 380 راهدار در 20 گردنه این استان مستقر شدند.
    استقرار این نیروها طبق برنامه زمانبندی تا پایان تعطیلات نوروزی در 15 فروردین ماه سال 95 ادامه خواهد داشت.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو