فونیکسریمکسبهتام

فراری جانشین FF را در ژنو معرفی می کند+تصاویر

عصر خودرو: شرکت خودروسازی ایتالیایی فراری اخیرا محصولی بنام GTC۴Lusso را روانه بازار کرده است.

فراری جانشین FF را در ژنو معرفی می کند+تصاویر
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۲:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از اتوگاید، فراری برای نامگذاری جانشین FF سراغ نامهای قدیمی GTC و Lusso رفته و با ترکیب آنها با عدد 4 که بیانگر تعداد صندلی های خودرو است نام GTC4Lusso را برگزیده است.

GTC4Lusso همانند نسخه سرسخت tdf فراری F12 با قابلیت حرکت چرخهای عقب در کنار دو دیفرانسیل بهره می برد.
زیر کاپوت این خودرو یک موتور 6.3 لیتری 12 سیلندر گنجانده شده که 680 اسب بخار نیروی مهارنشدنی و 514 نیوتن متر گشتاور را روانه چرخها می کند.

چنین نیرو و گشتاوری این خودرو را قوی تر از پیشکسوت خود یعنی FF می کند در حالیکه فراری میگوید مصرف سوخت این خودرو نیز 30 درصد نسبت به مدل قبلی بهبود پیدا کرده است.
شتاب صفر تا 100 این خودرو تنها 3.4 ثانیه است و سرعت آن به 332 کیلومتر بر ساعت می رسد.

سیستم جدید 4RM-S(دو دیفرانسیل در کنار چرخهای عقب متحرک) از یک دیفرانسیل الکترونیکی، کمک فنر قابل تنظیم و تازه ترین سیستم رایانه ای کنترل لغزش جانبی بهره می برد تا چسبندگی GTC4Lusso به جاده را تحت هر شرایطی تضمین کند.

فراری این خودرو را اوایل مارس در نمایشگاه خودرویی ژنو معرفی خواهد کرد.

 

برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم