فونیکسریمکسبهتام

اعمال محدودیت ترافیکی ۲۲ بهمن در مسیرهای منتهی به حرم شاه عبدالعظیم

عصر خودرو-شهردار منطقه ۲۰ شهر تهران از تمهیدات مدیریت شهری این منطقه برای برگزاری هرچه باشکوه تر راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن با محوریت حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) خبرداد.

اعمال محدودیت ترافیکی ۲۲ بهمن در مسیرهای منتهی به حرم شاه عبدالعظیم
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا ،‌ منصور کتانباف با بیان اینکه طبق روال هرساله تمهیدات ترافیکی، اجتماعی،عمرانی و خدمات شهری برای برپایی هرچه باشکوه تر این مراسم ملّی فراهم شده است، گفت: طبق روال سالهای گذشته راهپیمایی 22 بهمن در شهرری به صورت مستقل از شهر تهران و در مسیر بقعه بی بی زبیده در سه راه ورامین تا میدان حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) برگزار می شود.

    کتانباف اظهار داشت: به منظور بهبود سیمای بصری شهر، معابر و تمامی المان‌های شهری در مسیر راهپیمایی، پاکسازی و زیباسازی شده است و نیروهای شهربان ، معبربان و عوامل خدمات شهری برای خدمات رسانی بهینه به شهروندان در طول مسیر راهپیمایی حضور فعال خواهند داشت.

    وی با اشاره به اینکه شعار مراسم 22 بهمن با مضمون «من انقلابی ام» تعیین شده است افزود: ایستگاه های فرهنگی و پذیرایی در ده جایگاه شامل 44 غرفه در مسیر بقعه بی بی زبیده تا میدان حرم حضرت عبدالعظیم (ع) مستقر خواهد شد و خدمات فرهنگی، آموزشی و ورزشی به راهپیمایان ارائه می شود.

    کتانباف گفت: در زمان برگزاری راهپیمایی پلیس راهور و کارشناسان ترافیک مسئول برقراری نظم و باز کردن مسیر برای راهپیمایان هستند و تمامی ظرفیت ناوگان حمل و نقل عمومی اعم از تاکسیرانی و اتوبوسرانی در خدمت راهپیمایان خواهد بود.

    بر اساس گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 20،وی تامین امنیت ترافیکی در مسیر راهپیمایی را از دیگر اقدامات این روز حماسی برشمرد و افزود: کلیه مسیرهای منتهی به خیابان فدائیان اسلام حدفاصل خیابان چشمه علی تا میدان حرم حضرت عبدالعظیم(ع)، خیابان قم حدفاصل میدان حرم حضرت عبدالعظیم(ع) تا خیابان شهید غیبی و همچنین خیابان شهید پیلغوش منتهی به خیابان فدائیان اسلام به صورت مقطعی مسدود خواهد شد.

    شهردار منطقه 20 به برپایی مراسم نورافشانی به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در فرهنگسرای ولاء اشاره کرد و تصریح کرد: به منظور تامین امنیت راهپیمایان اکیپ های اورژانس، آتش نشانی و اکیپ‌های ایمنی و ... در مسیر راهپیمایی مستقر خواهند بود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو