فونیکسریمکسبهتام

۵۰هزار کیلومتر سرویس دوره‌ای رایگان، هدیه نگین خودرو در بزرگترین جشنواره سال رنو

عصر خودرو : نگین خودرو، نماینده رسمی Renault فرانسه در ایران، پیش از این با اعلام بزرگ‌ترین جشنواره سال رنو، توانسته با ارائه شرایط ویژه فروش، امکان دسترسی علاقه‌مندان رنو به خودروهای این برند اصیل اروپایی را فراهم کند در عین حال این جشنواره در کنار مزایای زیادی که در زمینه خرید ایجاد می‌کند، تحولی در زمینه خدمات پس از فروش نیز هست چراکه نگین خودرو برای رفاه حال مالکین خودروها، علاوه بر گارانتی ۵ ساله یا ۱۵۰هزار کیلومتری، سرویس‌های دوره‌ای خودروها را نیز تا ۵۰هزار کیلومتر به‌صورت رایگان ارائه می‌کند.

۵۰هزار کیلومتر سرویس دوره‌ای رایگان، هدیه نگین خودرو در بزرگترین جشنواره سال رنو
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو»،یکی از عوامل مهم برتری خودروهای رنو بر بسیاری از خودروهای بازار ایران، دوام محصولات این برند است و همین مسئله باعث شده مالکین این خودروها نگرانی چندانی از بابت خرابی خودروهایشان نداشته باشند، اما حتی برترین برندهای خودرویی نیز نیاز به سرویس‌های دوره‌ای برای کارکرد بهتر دارند و اینجا است که نگین خودرو با ارائه 50هزار کیلومتر سرویس دوره‌ای رایگان در بزرگ‌ترین جشنواره سال رنو، به استقبال مشتریان می‌رود. بر اساس اعلام نگین خودرو، در این طرح، سرویس‌های ادواری خودروها برای 50هزار کیلومتر رایگان است که معادل 5 سرویس ادواری 10هزار کیلومتری می‌شود.

    سرویس ادواری رایگان چه خدماتی را شامل می‌شود؟

    بخشی از این سرویس‌های ادواری رایگان، مجموعه بازدید از خودرو است که مطابق استانداردهای رنو فرانسه و طبق چک‌لیست مشخصی انجام می‌شود. این بازدیدها شامل موارد زیر است که هر دوره از سرویس ادواری توسط تکنیسین‌های آموزش دیده نگین خودرو انجام خواهد شد:

     

    در کنار این بازدیدها، هر خودرو نیاز به تعویض بعضی قطعات مصرفی نیز دارد که بر اساس اعلام نگین خودرو، در 5 سرویس ادواری نخست (50هزار کیلومتر) به‌صورت رایگان انجام خواهد شد. این قطعات مصرفی شامل مجموعه عملیات تعویض روغن، فیلتر روغن، مجموعه عملیات تعویض فیلتر کابین و فیلتر هوا است که بازدید و تعویض آن‌ها به‌صورت رایگان  انجام خواهد شد.

    برای کسب اطلاع از شرایط فروش محصولات رنو در بزرگ‌ترین جشنواره سال این برند و سایر اطلاعات پیرامون طرح بازدیدهای ادواری رایگان می‌توانید به وبسایت نگین خودرو به آدرس www.neginkhodro.com مراجعه نمایید.

     

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو