فونیکسریمکسبهتام

فراری GTC۴ لوسو؛ ابرخودرویی برای خانواده!

عصر خودرو: فراری GTC۴ لوسو به پیشرانه ۶.۳ لیتری ۱۲ سیلندر خورجینی مجهز شده که توانایی تولید ۶۸۰ اسب بخار نیرو را دارد و از این رو ۳۰ اسب بخار بیشتر از مدل FF نیرو تولید می کند. این خودرو قادر است طی ۳.۴ ثانیه سرعت خود را از صفر به صد کیلومتر در ساعت رسانده و در نهایت بیشینه سرعت ۳۳۵ کیلومتر در ساعت را کسب کند.

فراری GTC۴ لوسو؛ ابرخودرویی برای خانواده!
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۲:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از عصرایران،فراری از جدیدترین اسب وحشی خود که به نام GTC4 لوسو شناخته می شود رونمایی کرده است. اگرچه با جدیدترین خودرو فراری روبرو هستیم اما این مدل محصولی به طور کامل جدید محسوب نمی شود و در حقیقت می توان آن را نسخه به روز شده از مدل FF گرند تورینگ شوتینگ بریک دانست که در سال 2011 معرفی شد. نام محصول جدید فراری به افتخار مدل های 330 GTC ، 330 GT، و 250 GT برلینتا لوسو انتخاب شده است. عدد 4 نیز بیانگر استفاده از سیستم چهار چرخ متحرک است. فراری FF همواره یکی از خودروهای غیر متعارف فراری بوده است. اگرچه این شرکت خوشنام ایتالیایی در گذشته مدل های چهار سرنشینه را روانه بازار کرده اما FF نخستین فراری بود که شباهتی به یک خودرو واگن یا استیشن نداشت.

مرکز طراحی فراری در قسمت جلو GTC4 لوسو از جلو پنجره ای جدید و چراغ های جدید استفاده کرده در شرایطی که قسمت عقب خودرو با مجموعه جدید چراغ ها شامل چهار چراغ گرد و چهار لوله اگزوز که در دیفیوزر جدید جا خوش کرده اند، بیشتر متمایز شده است. در نمای کناری نیز ورودی های هوای آبششی پشت چرخ های جلو و لوگو اسب رقصان فراری در بالای آن جلب توجه می کنند.

فراری GTC4 لوسو که جایگزین مدل FF خواهد شد همانند این خودرو به سیستم چهار چرخ متحرک مجهز شده و توانایی حمل چهار سرنشین را دارد. همچنین، این خودرو به نسخه بروز شده از سیستم کنترل لغزش فراری مجهز شده که توانایی کنترل خودرو حتی در جاده های برفی و پر پیچ و خم را آسان می سازد.
فراری GTC4 لوسو به پیشرانه 6.3 لیتری 12 سیلندر خورجینی مجهز شده که توانایی تولید 680 اسب بخار نیرو را دارد و از این رو 30 اسب بخار بیشتر از مدل FF نیرو تولید می کند. این خودرو قادر است طی 3.4 ثانیه سرعت خود را از صفر به صد کیلومتر در ساعت رسانده و در نهایت بیشینه سرعت 335 کیلومتر در ساعت را کسب کند. شتاب اولیه فراری GTC4 لوسو 0.3 ثانیه سریع‌تر از مدل FF است.

در داخل خودرو چرم بیشترین ماده مورد استفاده است و شاهد حضور غربیلک فرمان با طراحی جدید به همراه یک نمایشگر لمسی 10.25 اینچی در مرکز داشبورد هستیم. فراری تاکنون به قیمت محصول جدید خود اشاره ای نکرده است اما مدل فعلی FF قیمتی در حدود 300 هزار دلار دارد.

 

برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • خودرو امروز ۶۶۹
      • خودرو امروز ۶۶۸
      • خودرو امروز ۶۶۷
      • خودرو امروز ۶۶۶
      • خودرو امروز ۶۶۵
      • خودرو امروز ۶۶۴
      • خودرو امروز ۶۶۳
      • خودرو امروز ۶۶۲
      • خودرو امروز ۶۶۱
      آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
      آرشیو