فونیکسریمکسبهتام

راه بازگشت دوباره باکستر به ایران هموار شد!

عصر خودرو: فیس‌لیفت ۲۰۱۷ باکستر با چیزی فراتر از یک چهره به‌روز شده، رونمایی شد. روداستر کوچک پورشه در مدل جدید، در کنار این رخ وحشی تر شده، طرح چراغ های جدید بی‌زنون با LED های چهارگانه روشن در طول روز، آیینه‌بغل های آئرودینامیک تر و تجدیدنظر در طراحی نمای عقب به خصوص فرم مدرن تر مجموعه بالچه و چراغ های عقب، با پیشرانه های شش سیلندر خداحافظی کرده و در عوض، با موتور های ۴ سیلندر مجهز به توربوچارجر ۲.۰ و ۲.۵ لیتری عرضه خواهد شد تا عملا مشکلی برای بازگشت دوباره به بازار کشورمان نداشته باشد. این تغییرات گسترده، اضافه شدن کُد نوستالژیک و پر افتخار ۷۱۸ به ابتدای نام باکستر را نیز به همراه داشته.

راه بازگشت دوباره باکستر به ایران هموار شد!
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۲:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو»، مدل پایه 718 باکستر مجهز به یک موتور 2.0 لیتری تخت 300 اسب‌بخاری است با 380 نیوتن‌متر گشتاور بیشینه که متصل به گیربکس دو کلاچ آپشنال PDK و پکیج اسپرت کرونو، شتاب 4.7 ثانیه و حداکثر سرعتی برابر با 275 کیلومتر در ساعت به روداستر کوچک پورشه می دهد. در 718 باکستر S که از موتور 2.5 لیتری 350 اسبی با حداکثر گشتاور 419 نیوتن‌متر نیرو می گیرد، این مقادیر به ترتیب برابر با 4.2 ثانیه و 285 کیلومتر در ساعت خواهند بود. 718 باکستر های جدید نه تنها قدرتمند تر و سریع تر از باکستر های شش سیلندر پیش از فیس‌لیفت هستند، بلکه پورشه مدعی است مصرف سوخت آنها نیز تا 13 درصد بهینه تر شده. لازم به ذکر است در کابین نیز طرح داشبورد با دریچه های گرد سیستم تهویه، به‌روز شده و حال، شاهد استفاده از فرمانی شیک تر و ارتقاء سیستم اطلاعات و سرگرمی هستیم.
قیمت پایه 718 باکستر در آلمان، بدون احتساب 19 درصد مالیات، 45.080 یورو اعلام شده؛ رقمی که برای مدل S به 55.580 یورو می رسد.

 

برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

کرمان موتوراکستریم
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • خودرو امروز ۶۶۹
      • خودرو امروز ۶۶۸
      • خودرو امروز ۶۶۷
      • خودرو امروز ۶۶۶
      • خودرو امروز ۶۶۵
      • خودرو امروز ۶۶۴
      • خودرو امروز ۶۶۳
      • خودرو امروز ۶۶۲
      • خودرو امروز ۶۶۱
      آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
      آرشیو