فونیکسریمکسبهتام

اهدای دو دستگاه خودرو کارا به برترین نمایندگی های مجاز و عاملیت‌های فروش قطعات یدکی سایپا

عصر خودرو- در مراسمی که با حضور مدیران نمایندگی ها و عاملیت‌های مجاز فروش قطعات یدکی و تعمیراتی برگزار شد، به قید قرعه دو دستگاه خودرو کارا به عاملیت‌هایی که در دی ماه بیشترین خرید قطعه از سایپایدک را داشتند اهدا شد.

اهدای دو دستگاه خودرو کارا به برترین نمایندگی های مجاز و عاملیت‌های فروش قطعات یدکی سایپا
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از سایپا نیوز، در این مراسم که با حضور مهندس شرقی قائم مقام مدیرعامل سایپایدک برگزار شد، دو دستگاه خودرو کارا به قید قرعه به دو نفر از نمایندگان استان های اصفهان و آذربایجان غربی اهدا شد.

    در این مراسم سید عباس میرحسینی معاون بازرگانی سایپایدک در سخنانی با اشاره به اجرایی شدن دستورالعمل جدید فروش قطعات، اظهار داشت: این دستورالعمل با هدف حذف رتبه بندی های موجود در شبکه اجرایی شد که در این طرح، یکسان‌سازی قیمت قطعات و جلوگیری از نوسانات قیمت قطعات در بازار نیز مد نظر بوده است. همچنین در این دستورالعمل، اعطای پاداش به میزان بیشترین خرید قطعه با هدف ایجاد انگیزه برای خرید بیشتر، مد نظر قرار گرفته است. علاوه بر این به نظر می‌رسد با یکسان‌سازی قیمت‌ها و حذف رتبه بندی درسطح شبکه و از سوی دیگر اعطای پاداش به خرید بیشتر قطعه، عدالت در سطح شبکه برقرار شده و هر یک از عوامل شبکه با توجه به توانایی مالی و امکان فروش خود اقدام به خرید قطعه می‌کنند و از مهمترین آثار این اقدام، کاهش میزان زیر فروشی و اسکونت قطعات در سطح بازار خواهد بود.

    میرحسینی با تاکید بر ضرورت مقابله با توزیع و تولید قطعات یدکی تقلبی، گفت: شرکت سایپایدک به عنوان رهبر بازار در حوزه تامین قطعات یدکی خودروهای گروه سایپا و مواجه بودن با مشتریان زیاد در سراسر کشور، حساسیت و دقت زیادی را بر نحوه بسته بندی قطعات یدکی و پارامترهای امنیتی موجود بر آن اعمال می‌کند که از آن جمله می‌توان به درج لیبل و هولوگرام امنیتی بر روی کلیه قطعات شرکتی اشاره نمود. از طرفی با راه‌اندازی طرح و سامانه اصالت قطعه نیز گام جدید و نوینی در راستای ارتقاء سطح امنیت بسته‌بندی‌ها صورت پذیرفت که بدون شک سایپایدک را می‌توان سرآمد و شروع کننده این طرح در بخش امنیت بسته‌بندی دانست. از این رو به دلیل اهمیت بسته‌بندی قطعات شرکت سایپایدک برای مشتریان نهایی و جلوگیری از نفوذ قطعات تقلبی به بازار و جلب رضایت و تامین اطمینان خاطر مشتریان از خرید قطعات شرکتی، موضوع بسته‌بندی همیشه در سرلوحه و دستور کار حوزه بازرگانی قرار دارد.

    وی با اشاره به وجود رقابت تنگاتنگ در بازار قطعات یدکی، افزود: سایپایدک با ارائه قطعات با کیفیت و دارای گارانتی به مشتریان همواره برای افزایش سهم بازار تلاش می‌کند.

    میرحسینی درباره برنامه‌های بازرگانی تا پایان سال نیز گفت: نیمه دوم سال به دلیل بالا رفتن حجم خرید مشتری و به تبع آن افزایش میزان فروش شرکت، از حساسیت بسیار بالایی برای این معاونت برخوردار است؛ لذا معاونت بازرگانی تلاش خواهد کرد تا با سیاست‌گذاری‌های دقیق فروش، تامین و تزریق به موقع نقدینگی، تامین به موقع قطعات در بازار و توجه به نیاز مشتری و اتخاذ سیاست‌هایی جهت کاهش میزان فروش از دست رفته همچون مبارزه و جلوگیری از توزیع قطعات تقلبی، میزان فروش شرکت را تا پایان سال بالا برده  تا برنامه‌های تدوین شده را محقق کند.

    وی اظهار داشت: شبکه گسترده توزیع قطعه از مزیت‌های رقابتی سایپایدک است و ما به خاطر برخورداری از چنین شبکه‌ای به خود می‌بالیم.

    وی ادامه داد: این همایش در جهت تقویت، توسعه و تغییر در رویکردهای فروش برگزار شده است.

    میرحسینی افزود: یکی از اهداف سایپایدک، افزایش و جلب رضایت مشتری است و تامین و توزیع قطعات با کیفیت با قیمت مناسب از عوامل اصلی در این زمینه می‌باشد.

    معاون بازرگانی سایپایدک اظهار کرد: افزایش سطح دسترسی به قطعات از مهمترین اهداف سایپایدک در بخش بازرگانی است و افزایش حس اعتماد در مشتریان یکی از دغدغه‌های ارزشمند سایپایدک است که در این زمینه تامین قطعات به صورت انحصاری از تامین کنندگان معتبر داخلی و خارجی مورد توجه قرار گرفته است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو