فونیکسریمکسبهتام

رئیس پلیس راهور پایتخت:

دستورالعمل «اتاقک اکسیژن» به ما ابلاغ نشده است

عصر خودرو- درحالیکه معاون بهداد ناجا از توصیه این معاونت برای صیانت از سلامت ماموران پلیس راهور خبر داده بود، رئیس پلیس راهور تهران بزرگ، با اشاره به برنامه‌ریزی برای راهپیمایی و کوه‌پیمایی پرسنل پلیس، بر عدم ابلاغ دستورالعمل «اتاقک اکسیژن» تاکید کرد.

دستورالعمل «اتاقک اکسیژن» به ما ابلاغ نشده است
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از تسنیم، سردار سید تیمور حسینی با اشاره به اهمیت صیانت از سلامت کارکنان پلیس راهور در تهران بزرگ اظهار داشت: به دنبال آلودگی‌های موجود در محیط فعالیت همکاران ما در پلیس راهور پایتخت، ما اقداماتی را به منظور ارتقای سلامت و صیانت از کارکنان پلیس راهور در دستور کار خود قرار داده‌ایم.

    رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در تشریح جزئیات این اقدامات افزود: یکی از اقدامات مورد تاکید ما، پیگیری موضوع «ورزش» برای همکاران پلیس راهور تهران بزرگ است و تلاش کرده‌ایم با برنامه‌ریزی منسجم، کوه‌پیمایی و راه‌پیمایی منظمی را در برنامه فعالیت بخشی از نیروهای پلیس راهور پایتخت بگنجانیم.

    وی ادامه داد: در حال حاضر هر هفته بخشی از کارکنان ما به صورت منظم، برنامه‌های ورزشی در نظر گرفته شده در پارک چیتگر، سرخه حصار و دامنه توچال را پیگیری می‌کنند و معتقدیم این اقدامات ورزشی و تفریحی می‌تواند به عنوان اقدامی تکمیلی، در حفظ سلامت پرسنل راهور موثر باشد.

    حسینی همچنین یکی دیگر از برنامه‌های پلیس پایتخت برای ارتقاء روحیه و سلامت جسمی کارکنان را اعزام نیروهای پلیس به اماکن سیاحتی و زیارتی و اعطای تسهیلات رفاهی برای استفاده از این اماکن عنوان کرد.

    رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در پایان در پاسخ به این موضوع که چندی پیش معاون بهداشت، امداد و درمان ناجا در گفت‌وگو با تسنیم از پیشنهاد این معاونت برای «استفاده از ماسک»، «کاهش زمان استقرار ماموران در سطح خیابان» و «استفاده از اتاقک اکسیژن» خبر داده بود در خصوص فراهم شدن این موارد برای پرسنل پلیس راهور در تهران بزرگ از جمله اتاقک اکسیژن، خاطرنشان کرد: تا امروز چنین موضوعی به ما ابلاغ نشده است.

    به گزارش تسنیم، سردار سید محمدرضا احمدیان با اشاره به برنامه‌ریزی انجام شده به منظور صیانت از سلامت ماموران پلیس راهور در شهرهای بزرگ و خصوصاً شهر تهران در برابر آلودگی هوا، گفته بود: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، توصیه شده است پلیس راهور نسبت به توزیع روزانه یک نوبت شیر در میان پرسنل مستقر در خیابان‌ها، اقدام کند.

    معاون بهداشت، درمان و امداد ناجا اضافه کرده بود: علاوه بر این مقرر شده است پلیس راهور، اتاق‌های مخصوص و موسوم به اتاقک اکسیژن را برای کارکنان خود تعبیه کرده تا هر روز پرسنل مستقر در خیابان‌ها با حضور در این اتاقک‌های مجهز به هواساز، اکسیژن و هوای پاک تنفس کنند.

    احمدیان با تاکید بر توصیه این معاونت بر استفاده از ماسک توسط ماموران پلیس راهور، گفت: همچنین به پلیس راهور توصیه کرده‌ایم که با بکارگیری پرسنل بیشتر در خیابان‌ها و معابر شهرهای بزرگ، زمان استقرار ماموران خود در خیابان‌ها را کاهش دهند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو