فونیکسریمکسبهتام

آلودگی هوا«۱۵۸۳»

عزیزی: خودروهای فرسوده؛ عامل ۸۰ درصد آلودگی هوا

اجرای طرح نوسازی؛ گامی موثر در بهبود وضعیت هوا

عصر خودرو- رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس خودروهای فرسوده را عامل مهمی در آلودگی هوا دانست و گفت: با طرح نوسازی خودروهای فرسوده شاهد کاهش آلایندگی ها خواهیم بود.

عزیزی: خودروهای فرسوده؛ عامل ۸۰ درصد آلودگی هوا
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه « عصرخودرو» به نقل از خانه ملت، عبدالرضا عزیزی با مثبت ارزیابی کردن اجرای طرح نوسازی خودروهای فرسوده، استقبال مردم از اجرای این طرح را گامی موثر خواند وگفت: بر اساس آخرین اطلاعات استقبال خوبی از این طرح شد و افرادی که دارای خودروهای فرسوده بودند به میزان قابل قبولی از این تسهیلات بهره مند شدند.

    نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: واقعیت آن است که معضل خودروهای فرسوده به موضوع مهمی در کشور تبدیل شده بود چراکه 80 درصد آلودگی هوای کلانشهرها به ویژه شهر تهران به سبب تردد همین خودروهای فرسوده است.

    این نماینده مردم در مجلس نهم، تصریح کرد: امسال نیز شهر تهران روزهای آلوده ای را پشت سر گذاشت که بخش اعظم این آلودگی مربوط به خودروهای فرسوده بود که حال امید است با ارایه این تسهیلات وضعیت آلایندگی نیز تاحدودی بهبود یابد.

    عزیزی افزود:  به نظر می رسد دولت حمایت خوبی از جایگزینی خودروهای فرسوده کرده است چراکه این طرح توانسته مشتریان خود را برای بهره مندی ازاین تسهیلات پیدا کند.

    وی یادآورشد: به گفته کارشناسان، این خودروهای فرسوده هستند که جزو متهمان اصلی آلودگی هوا به شمار می روند و به همین سبب سالانه سلامت بسیاری ازافراد به خطر می افتد.

    رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: رونمایی از طرح نوسازی خودروهای فرسوده با هدف کاهش آلاینده‌ها و آلودگی هوا، افزایش رضایتمندی تاکسیداران‌ را به همراه داشته است و امید است بر اساس پیش بینی ها بتواند اثرات مطلوبی بر کاهش آلودگی هوا داشته باشد.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو