فونیکسریمکسبهتام

نمایشگاه خودرو اصفهان (۲۱)

خودروهای جدید با برند MVM و چری در راه است

عصر خودرو- شرکت مدیران خودرو تولید و عرضه کننده محصولات برند MVM و چری در بازار ایران با تنوع بالایی از خودرو های سواری به دوازدهمین نمایشگاه خودرو اصفهان آمده است.

خودروهای جدید با برند MVM و چری در راه است
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، تنوع خودرو های این شرکت از کلاس A با محصول 110S تا کراس اوورچری تیگو 5 به همان نسبت طیف وسیعی از مشتریان بازار خودرو را نیز به دعوت از غرفه این شرکت دعوت می کند.

    در حاشیه یکی از پربازدیدترین نمایشگاه های خودرو کشور در اصفهان برای بررسی دقیق روند کنونی عرضه محصولات مدیران خودرو به گفت و گو با آقای بابک صدرایی ؛ معاون بازاریابی شرکت مدیران خودرو نشستیم.
    صدرایی در ابتدا و در پاسخ به این سوال که هم اکنون استراتژیک ترین محصول مدیران خودرو چیست گفت : ما هم اکنون گستره متنوعی از محصولات را به بازار عرضه می کنیم که برای مثال در بین آن ها خودرو ام وی ام 110S در کلاس A به عنوان کوچک ترین خودرو ما قرار دارد و بعد از آن خودرو هاچ بک ام وی ام 315 در کلاس B حضور دارد و در بزرگترین کلاس نیز خودرو کراس اوورچری تیگو 5 را به مشتریان عرضه می کنیم.به عقیده صدرایی هر محصول در بازار استراتژی خود را دارد و نمی توان تنها یک محصول را در سبد محصولات استراتژیک و مورد توجه دانست . صدرایی در ادامه و در پاسخ به روند ارائه شرایط فروش متنوع با پیش پرداخت کم و اقساط بلند مدت علت انتشار چنین شرایط روشی را شرایط بازار عنوان کرد و افزود : هم اکنون وضعیت بازار به گونه ای است که مشتریان و بازار شرایط فروش تسهیل شده را نیاز دارند.
    به گفته صدرایی ، مشتریان هم اکنون به دنبال شرایط راحت برای خرید خودرو هستند اما عرضه محصولات مدیران خودرو در شرایط فعلی با این شرایط به معنی دائمی بودن ان نیست و فعلا در مقطع فعلی زمانی این شرایط برای مشتریان برقرار شده است.معاون بازاریابی مدیران خودرو معتقد است که هم اکنون نمی توان پیش بینی کرد که روند شرایط فروش محصولات مدیران خودرو به چه صورت است و این شرایط در هر زمانی با توجه به خواست مشتریان و شرایط بازار متغیر خواهد بود.
    صدرایی در تشریح برند MVM و چری از این دو برند به عنوان شرکای تجاری نام برد که در تصمیم مشترک ، نسبت به عرضه محصولات لوکس تر با لوگو و برند چری اقدام کرده اند.وی در مورد بازار آینده محصولات مدیران خودرو گفت : در آینده هم برای MVM محصولات جدید خواهیم داشت و هم برای برند لوکس تر چری . محصولات با توجه به کلاس با برند های چری یا MVM عرضه می شوند.
    صدرایی در زمینه جایگاه کنونی کراس اوور لوکس چری تیگو5 به عنوان کسی که در مدیریت پروژه عرضه این خودرو حضور داشته است گفت : بازار خودرو ایران با سمت رقابتی شدن پیش می رود و تیگو5 نیز بخشی از این رقابت است.وجود رقابت در رده قیمتی و کلاس این خودرو موجب فعالیت بیش تر شرکت ما شده است و ما نیز از تحرک بازار استقبال می کنیم.وی ضمن اشاره به باشگاه هواداران MVM که روز گذشته 4 سالگی اش جشن گرفته شد افزود : هم اکنون بسیاری از اعضای باشگاه هواداران MVM که این کراس اووررا دارند از همه جهات در مورد آن اظهار رضایت کرده اند.به عقیده صدرایی تیگو5 رقبای فراوانی دارد اما در این بازار رقابتی هر محصول ویژگی های خاص خودش را دارد و مشتریان با توجه به نیازشان از خودرویی که مشخصه خاص مد نظرشان را دارد استقبال می کنند.مشتریان تیگو5 نیز به دلیل مزیت ها و مشخصه های متفاوت این خودرو ، تیگو5 را برای خرید انتخاب می کنند.به گفته صدرایی علاوه بر این موارد گفت: تیگو5 موفق به کسب عنوان بهترین شاسی بلند سال 2015 در بازار چین شده است و به عنوان خودرویی مقرون به صرفه در بازار های جهانی چری شناخته می شود و با نیز با توجه به موفقیت های فرامرزی تیگو5 به موفقیت آن در بازار ایران اعتماد داریم.
    صدرایی همچنین در مورد خودرو هاچ بک 110S ، طراحی این محصول که توسط تورین ایتالیا انجام را از مزیت های این خودرو جدید بر شمرد و اضافه کرد : 110S نسبت به ام وی ام 110 از نظر کیفیت ، هندلینگ و ارگونومی تغییرات فراوانی کرده است و پیشرانه قدرتمند ان نسبت به مدل قبلی از مصرف نسبتا بهتری بهره می برد.معاون بازاریابی مدیران خودرو ضمن اشاره به تقاضای زیاد برای خودروهای کوچک در بازار ایران از نبود خودرویی در این کلاس صحبت کرد و گفت : MVM 110S با همین تفکر و سیاست برای عرضه به بازار انتخاب شده است.
    صدرایی همچنین در پایان نمایشگاه اصفهان را به عنوان یکی از بهترین نمایشگاه های خودرو کشور نام برد و ضمن با شکوه خواندن حضور مردم از اهمیت این نمایشگاه در فروش برند ها و برندینگ محصولات نام برد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو