فونیکسریمکسبهتام

جریمه سنگین مهاجم ولفسبورگ برای تبلیغ بنز

عصر خودرو- سران باشگاه ولفسبورگ، مهاجم دانمارکی‌شان را به خاطر اینکه برای رقیب مالک آنها، تبلیغ کرد، جریمه کردند.

جریمه سنگین مهاجم ولفسبورگ برای تبلیغ بنز
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه « عصرخودرو» به نقل از تسنیم، نیکلاس بنتنر با تصویر جدیدی که در یکی از شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد، خودش را به دردسر انداخت.  او در صفحه شخصی‌اش تصویری از خود در حال سوار شدن بر یک مرسدس کلاس S‌ منتشر کرده که انتشار این تصور به عقیده مسئولان باشگاه ولفسبورگ، تخطی از قوانینی است که بازیکن پیشین آرسنال در قراردادش به پیروی از آنها متعهد شده است.

    بنتنر 28 ساله که برای بازی اخیر تیمش برابر خنت در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از ترکیب ولفسبورگ کنار گذاشته شده بود، با انتشار عکس خود در کنار خودروی مرسدس به تبلیغ برای شرکت رقیب مالک تیمش یعنی شرکت خودروی سازی فولکس‌واگن متهم و به همین دلیل 80 هزار پوند جریمه نقدی شد.

    کلاوس آلوفس، مدیر باشگاه ولفسبورگ در این خصوص گفت: رفتار بنتنر ناشایست و تاوان آن جریمه نقدی است.

    باشگاه ولفسبورگ در قوانین خود صراحتاً به بازیکنان و اعضای کارد فنی‌اش گفته که حق تبلیغ خودروهایی جزو محصولات شرکت فولکس‌واگن را ندارند و اگر با خودرویی جز محصولات این شرکت به محل تمرینات تیم بروند، مشمول مجازات خواهند بود.

    اکنون بنتنر مرتکب این تخلف شده که البته این اولین باری نیست که او به خاطر چنین تخلفی مجازات می‌شود. او در جریان بازی تیم ملی دانمارک برابر پرتغال در رقابت‌های یورو 2012 نیز به خاطر نمایش زیرپوشی که روی آن لوگوی یک شرکت نقش بسته بود، 80 هزار پوند جریمه نقدی و از همراهی کشورش در یک بازی 1محروم شد.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو