فونیکسریمکسبهتام

رییس پلیس راهور لرستان خبر داد؛

برخورد پلیس راهور لرستان با رانندگان متخلف در تبلیغات انتخاباتی

عصر خودرو- رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی لرستان گفت: نصب هرگونه پوستر تبلیغاتی که مانع دید راننده و یا پوشاندن چراغ های وسیله نقلیه شود خلاف قانون است و پلیس با متخلفان برخورد خواهد کرد.

برخورد پلیس راهور لرستان با رانندگان متخلف در تبلیغات انتخاباتی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از  مهر، سرهگ منوچهر مرادی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به انجام تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در برخی مواقع مشاهده می شود رانندگانی اقدام به نصب پوستر تبلیغاتی بر روی شیشه، بدنه و چراغ های خودروی خود می کنند که این کار باعث کم شدن دید راننده و موجب بروز حوادث رانندگی خواهد شد.

    وی ادامه داد: ماموران راهنمایی و رانندگی در این ایام به صورت 100 درصدی در معابر و خیابان ها حضور دارند و در صورت مشاهده هر گونه تخلف از ادامه حرکت وسیله نقلیه جلوگیری به عمل می آورند.

    رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی لرستان افزود: یکی دیگر از تخلفات نصب بنر تبلیغاتی در گذرگاه های عابر پیاده بوده که باعث مسدود شدن گذرگاه و واردشدن عابرین به محل سواره رو می شود که این عمل نیز سنگینی ترافیک، کندی عبور و مرور و احتمال برخورد خودروها با عابران پیاده را در پی خواهد داشت.

    سرهنگ مرادی با بیان اینکه از نامزد های انتخابات و طرفداران آنها می خواهیم در تبلیغات خود قانون را مد نظر قرار داده و به حقوق دیگران احترام بگذارند گفت: همچنین از نصب پوستر بر روی تابلو و علائم راهنمایی و رانندگی اجتناب کنند و همواره نظم شهری و حق عبور و مرور دیگران را مد نظر قرار دهند تا شاهد فضای توأم با آرامش و امنیت برای رقابت سالم باشیم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط