فونیکسریمکسبهتام

طرح بازدید بهاره رایگان محصولات رنو

عصر خودرو- شرکت نگین خودرو، نماینده رسمی Renault فرانسه در ایران، با راه اندازی طرح بازدید بهاره رایگان محصولات رنو و با شعار"سال نو، خدمت رنو" از تاریخ ۸ اسفند و همزمان با ایام پایانی سال ۱۳۹۴ اقدام به خدمت رسانی به مشتریان این برند اصیل اروپایی می نماید.

طرح بازدید بهاره رایگان محصولات رنو
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، نادر وهاب آقایی، مدیر خدمات پس از فروش نگین خودرو در رابطه با کمپین بازدید رایگان محصولات رنو برای استقبال از بهار گفت:"خدمات پس از فروش ابزار سرویس و نگهداری نیست بلکه به‌نوعی ابزار بازاریابی به شمار می‌آید که در راستای افزایش فروش، جذب و حفظ و وفادارسازی مشتری است. شرکت‌ها از راهکارهای مختلفی برای دستیابی به این اهداف استفاده می‌کنند که یکی از این راهکارها راه‌اندازی این کمپین پیشوار سال نو است. ما از طریق برپایی این کمپین به مشتری‌ها اعلام می‌کنیم که این مجموعه حامی مشتری است و از پیش به مشکلات آن‌ها اندیشیده و درصدد رفع آن‌ها برآمده است."

    وی در خصوص جزئیات کمپین ادامه داد:"این سومین کمپینی فصلی است که در سال جاری در شرکت نگین خودرو به‌منظور وفادارسازی و افزایش اطمینان خاطر مشتری‌ها برگزار می‌شود. در این کمپین خدمات مختلفی به مشتری ارائه می‌شود که در آن به‌صورت کاملا رایگان خودرو مشتری را چک آپ کامل می‌کنیم و در صورت نیاز به تعویض قطعات این امر با ارائه 10% تخفیف انجام می‌شود. این تخفیف تنها شامل حال قطعات تعویضی و مصرفی نیست چراکه اگر خودرو مشتری نیاز به کار صافکاری یا نقاشی داشته باشد نیز این ده درصد تخفیف در آن اعمال خواهد شد ضمن آن‌که تعویض روغن‌موتور با تخفیف 20% همراه بوده و فیلتر روغن رایگان می باشد. این خدمات در حقیقت امتیازاتی هستند که در بهبود رابطه میان مشتری، شرکت و نمایندگی‌ها تاثیر بسزایی می‌گذارد. از این طریق مشتری‌ها کاملا آگاه می‌شوند که برای دریافت خدمات فنی و دوره‌ای خودروهای خود هیچ نیازی به مراجعه به مراکز غیررسمی ندارند و این خدمات از سوی شرکت مادر، بدون دریافت اجرت و با بالاترین سطح اطمینان از کیفیت و استاندارد به آن‌ها ارائه می‌شود."

    وهاب آقایی در خصوص زمان برگزاری این کمپین گفت:"این کمپین در آستانه فرارسیدن سال نو با شعار "سال نو، خدمت رنو" از روز شنبه جاری مورخ 8 اسفند تا 20 اسفند‌ماه به مدت 12 روز کاری در سراسر شبکه گسترده خدماتی نگین خودرو شامل 28 نمایندگی کلی در سراسر کشور به‌صورت موازی برگزار می‌شود. در اجرای این طرح نیز از روش‌های مختلفی چون ارسال پیامک، نصب بنرهای ویژه این طرح بر سردر تمامی نمایندگی‌های مجموعه نگین خودرو در سراسر کشور، اطلاع‌رسانی مطبوعاتی، آگهی‌های تبلیغاتی و ... از مالکان محصولات برند رنو دعوت به عمل می‌آید تا در این کمپین شرکت کنند."

    علاقه مندان می توانند جهت دریافت اطلاعات تکمیلی به وب سایت شرکت نگین خودرو به آدرس www.neginkhodro.com مراجعه نمایند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو