فونیکسریمکسبهتام

اتوبوس دو طبقه در سرمای شدید کانادا آتش گرفت

عصر خودرو- اتوبوس دو طبقه در سرمای شدید کانادا به دلیل نقص فنی دچار حریق شد.

اتوبوس دو طبقه در سرمای شدید کانادا آتش گرفت
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایلنا، این اتوبوس متعلق به شرکت حمل و نقل «جی اُ» است و مسؤولان علت حریق آن را نقص فنی اعلام کرده‌اند. در پی این حادثه تا ساعت‌ها بوی سوختگی پلاستیک در منطقه به مشام می‌رسید.

    یکی از ساکنان خیابان «وِبِر» در شهر «کیچِنِر» گفت: «من خواب بودم که ناگهان با صدای مهیبی بیدار شدم. فکر کردم شاخه قطوری از درخت کنده شده و افتاده است. از پنجره بیرون را نگاه کردم و توده دود سیاه‌رنگی را دیدم که از اتوبوسی در کنار خیابان به هوا برمی‌خاست. سپس خودروهای آتش‌نشانی سررسیدند و بعد از نیم ساعت توانستند آتش را مهار کنند.»

    رئیس اداره آتش‌نشانی شهر «کیچِنِر» که علت آتش‌سوزی را مشکوک نمی‌داند، گفت: «در ساعت 7:45 صبح به مرکز تلفن شد و ما موفق شدیم آتش را ظرف چند دقیقه مهار کنیم. البته مأموران آتش‌نشانی تا ساعت 9 صبح در محل حادثه باقی ماندند. راننده بلافاصله با شنیدن صدای انفجار لاستیک، خودرو را در کناری متوقف کرده و بدین ترتیب از جراحت در امان مانده بود، ولی اتوبوس طی این سانحه به شدت آسیب دیده است.»

    سخنگوی سازمان «مترولینکس» به عنوان یکی از شرکت‌های متصدی حمل و نقل در این منطقه تأیید کرد که هنگام وقوع حادثه هیچ مسافری در اتوبوس نبوده و آتش‌سوزی از لاستیک آغاز شده و علت قطعی این حادثه همچنان در دست بررسی است.

    اتوبوس هنگام تعویض راننده مورد بازبینی قرار گرفته بود و اکنون بر اثر آتش‌سوزی به شدت دچار آسیب‌دیدگی شده است. قسمت انتهایی بدنه اتوبوس در آتش سوخت، حداقل دو حلقه از لاستیک‌هایش ذوب شدند و تعدادی از صندلی‌های عقب آن سوختند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط