فونیکسریمکسبهتام

مدیر امور مشتریان سایپایدک خبر داد:

افزایش رضایت‌مندی مشتریان سایپا در سه ماهه سوم سال جاری

عصر خودرو- مدیر امور مشتریان سایپایدک از افزایش رضایت مشتریان در سه ماهه سوم سال جاری خبر داد و گفت: در خصوص افزایش رضایت مشتری اتفاقات خوبی در سایپایدک رخ داده است.

افزایش رضایت‌مندی مشتریان سایپا در سه ماهه سوم سال جاری
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از روابط عمومی سایپایدک، وحید خباززاده حقیقی با اشاره به شاخص‌های ارزیابی رضایت مشتری در دو بخش ادراکی و عملکردی، ادامه داد: در شاخص‌های ادراکی و عملکردی در سه ماهه سوم سال جاری پیشرفت مناسبی داشتیم که از مهمترین آنها می‌توان به نوبت دهی،‌ مدت زمانپذیرش، سهولت دسترسی به نمایندگی‌ها، کیفیت خدمات ارائه شده توسط نمایندگی و .. اشاره کرد.
    وی گفت: در این مدت رضایتمندی مشتری رشد خوبی داشته است و قطعا در ماههای آتی این روند افزایش خواهد یافت.
    مدیر امور مشتریان سایپایدک تاکید کرد: هدف گذاری ما در زمینه رضایت مشتری، کسب رتبه یک در بین شرکت‌های خودروساز است و با توجه به تنوع محصولات سایپا، باید با تلاش بیشتر به این هدف برسیم.
    خباززاده درباره فراوانی شکایت‌ها نیز گفت: بیشتر شکایت‌ها در حوزه خدمات پس از فروش  مربوط به نبود قطعه به دلیل مباحث تحریم می باشدکه امیدواریم در دوره پسا تحریم و با همکاری سایر همکاران نسبت به رفع سریع این نقیصه نیز اقدام نمائیم .
    وی با اشاره به تغییرات انجام شده در روند رسیدگی به شکایات مشتریان در گروه سایپا و سایپایدک، ادامه داد: از شهریور ماه گذشته مرکز ارتباط با مشتری به گروه سایپا منتقل شده است که وظیفه دریافت شکایات، دسته‌بندی و ارسال آنها به مدیریت‌های مرتبط را بر عهده دارد. در سایپایدک نیز رسیدگی به شکایات به طور تخصصی در سه گروه سایپا، زامیاد و پارس خودرو و گروه خواب وخسارت خودروانجام می‌شود. علاوه بر این، اداره توسعه و ارزیابیرضایتمندی مشتری را ایجاد کرده‌ایم که تهیه گزارش‌ها از علل نارضایتی مشتریان و تحلیل آنها را بر عهده دارد. این اداره با نگاه پیشگیرانه، با رصد کردن مدت توقف‌ خودروها در سطح شبکه و تهیه گزارش‌ها، علت نارضایتی مشتری را واکاوی می‌کند.

    خباززاده تصریح کرد: با نظر مساعد مدیرعامل سایپایدک، هر 15 روز جلسه ارزیابی رضایت مشتری با حضور مدیرعامل، معاونین و مدیران مرتبط برگزار می‌شود که تاکنون نتایج بسیار خوبی از این جلسات به دست آمده و به کاهش زمان رسیدگی بهشکایات و کاهش فرآیندهای خدماتی کمک کرده است.
    مدیر امور مشتریان در ادامه با اشاره به راه‌اندازی باشگاه مشتریان وفادار، ادامه داد: در زمینه تکریم مشتری در نمایندگی‌ها برنامه‌های ویژه‌ای در حال اجراست. در همین راستا طرح بازآوری فرآیندهای CRMرا در دفاتر منطقه‌ای اجرا کرده‌ایم و آموزش‌های لازم نیز به نمایندگی‌ها داده شده است. همچنین از  از اساتید مطرح در این زمینه برای آموزش افرادی که پاسخگوی مشتریان هستند استفاده شده است. مرامنامه شبکه نمایندگی‌ها نیز به آنها ابلاغ شده است و در صدد هستیم با تاسیس کمیتهرفتار با مشتری، در قالب پیام‌های مدیریتی اثربخشی فرآیندهای رفتاری را ارزیابی کنیم.
    خباززاده تاکید کرد: تمام تلاش ما بر این است که باری از روی دوش مشتری برداریم به الهام از سخنان امام حسین (ع) که می فرمایند" نیازهای مردم که برای رفع آنها اقدام می‌کنید از جمله نعمت‌های خداست بر خودتان پس از نعمت‌های خدا بر خودتان اظهار ملامت و دل تنگی نکنید." ما خدمت‌گزار مشتری هستیم و سعی می کنیم بتوانیم سطح رضایت مشتری را به هدف در نظر گرفته شده برسانیم.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو