فونیکسریمکسبهتام

معاون استاندار مرکزی:

ورودی شهرهای استان مرکزی برای ایام نوروز مناسب‌سازی شود

عصر خودرو- معاون عمرانی استاندار مرکزی با تاکید بر فراهم کردن امکانات تفریحی و اقامتی در مناطق گردشگری استان گفت: ورودی برخی از شهرها از جمله مرکز استان برای ایام نوروز باید مناسب‌سازی شود.

ورودی شهرهای استان مرکزی برای ایام نوروز مناسب‌سازی شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از مهر، عزیز فیلی پیش از ظهر دوشنبه در نشست ستاد اجرایی خدمات سفر استان مرکزی در محل معاونت عمرانی استانداری اظهار داشت: شناخت ظرفیت های گردشگری استان از سوی مسافران و گردشگران اهمیت دارد اما در کنار این مساله وجود امکانات تفریحی و اقامتی نیز در این مناطق از اهمیت ویژه برخوردار است تا مسافران به حضور در این مناطق و اقامت در استان ترغیب شوند.

    وی افزود: توقف خودروهای سنگین چهره ورودی برخی از شهرها از جمله مرکز استان را در وضعیت نامناسبی قرار داده که می طلبد دستگاه های مربوط در این زمینه وضعیت موجود را برای ایام نوروز ساماندهی کنند و شهرداری ها نیز در زمینه زیباسازی مبادی ورودی شهرها اقدامات لازم را انجام دهند.

    معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مرکزی گفت: قرار گرفتن استان در شاهراه مواصلاتی نقاط مختلف کشور با یکدیگر ظرفیت و استعداد خوبی است که از این ظرفیت باید به بهترین نحو برای افزایش حضور گردشگران و مسافران و همچنین معرفی جاذبه های تاریخی، فرهنگی، صنایع دستی و هنری و سایر جاذبه های استان بهره برد.

    فیلی تصریح کرد: همه دستگاه های مسئول و عضو ستاد اجرایی خدمات سفر استان مرکزی تلاش کنند تا وظایف محوله خود را در این زمینه به بهترین نحو به انجام برسانند و عملکردهای این دستگاه ها مورد بررسی و ارزیابی قرار می گیرد.

    فعالیت 65 دستگاه در قالب 10 کمیته ستاد خدمات سفر استان مرکزی

    مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی نیز در این نشست گفت: 65 دستگاه عضو ستاد خدمات سفر در استان در قالب 10 کمیته تخصصی برای ساماندهی و اجرای برنامه های مصوب خدمات سفر فعالیت دارند.

    سیدمحمد حسینی افزود: کمیته های 10 گانه ستاد خدمات سفر در استان شامل کمیته خدمات حمل و نقل، کمیته خدمات امداد و نجات، کمیته خدمات انتظامی، کمیته هماهنگی شهرداری ها، کمیته خدمات اسکان، کمیته نظارت و تنظیم بازار، کمیته ارزیابی عملکرد، کمیته خدمات بهداشتی، سلامت و محیط زیست، کمیته برنامه ریزی و آمار و کمیته اطلاع رسانی است.

    وی در خاتمه بیان داشت: وجود بیش از دو هزار جاذبه تاریخی و گردشگری در استان مرکزی و همچنین قرار گرفتن آن در محورهای مواصلاتی پرتردد و عبور سالانه بیش از 20 میلیون مسافر از استان فرصت خوبی است تا با ساماندهی امکانات تفریحی و اقامتی مناطق گردشگری، درآمدزایی و رونق اقتصادی برای منطقه محقق شود.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو