فونیکسریمکسبهتام

خامس به خاطر نافرمانی از دستور پلیس جریمه شد

عصر خودرو- هافبک کلمبیایی تیم فوتبال رئال مادرید به خاطر سرپیچی از دستور پلیس مادرید برای متوقف کردن خودروی‌اش جریمه شد.

خامس به خاطر نافرمانی از دستور پلیس جریمه شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۲:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از تسنیم، تخلف رانندگی که خامس رودریگس در ابتدای سال میلادی جاری در مسیر منتهی به زمین تمرینی والده‌بباس مادرید مرتکب شد برای او جریمه نقدی به همراه داشت.

    خامس ماه گذشته برای جبران تأخیر حرکتش به سمت زمین تمرینی کهکشانی‌ها، در کمربندی شهر مادرید با خودرو آئودی R8 خود با سرعتی بالغ بر 200 کیلومتر رانندگی می‌کرد. پلیس راهنمایی و رانندگی مادرید پس از پی بردن به تخلف خامس او را تعقیب کرد و در طول مسیر بارها به هافبک پیشین موناکو برای متوقف کردن خودروی‌اش علامت داد، اما او بی‌توجهی کرد و به راه خود ادامه داد.

    اکنون نشریه ABC اسپانیا نوشته است که پلیس مادرید برای تخلفی که خامس رودریگس مرتکب شده، 10 هزار و 400 یورو جریمه نقدی در نظر گرفته است.

    در این بین برخی شایعات حاکی از آن بوده‌اند که پلیس به خامس برای آدم‌ربایی مظنون شده بود و به همین دلیل سعی در متوقف کردن خودروی او داشته است، اما این شایعه توسط اداره پلیس مادرید تکذیب شده است.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط