فونیکسریمکسبهتام

رئیس پلیس راهور پایتخت خبر داد

حل مشکل فنی در سامانه دوربین‌های زوج و فرد

حذف جریمه‌های اشتباه

عصر خودرو- رئیس پلیس راهور پایتخت با اشاره به بررسی‌های پلیس در خصوص گزارش‌هایی از وجود خطا در سامانه ثبت تخلف ورود غیرمجاز به محدوده طرح زوج و فرد، از حذف جریمه‌های صادر شده ناشی از این خطا و حل مشکل فنی در سامانه این محدوده خبر داد.

حل مشکل فنی در سامانه دوربین‌های زوج و فرد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از تسنیم، چندی پیش گزارش‌هایی از خطای دوربین‌های زوج و فرد در صدور جریمه برای دارندگان مجوز تردد در محدوده طرح ترافیک شنیده شد که طی آن دارندگان مجوز تردد در طرح ترافیک عنوان می‌کردند که علی‌رغم دارا بودن مجوز تردد در تمام معابر پایتخت، جریمه ورود غیرمجاز به محدوده زوج و فرد توسط دوربین‌های نصب شده در ورودی‌های این محدوده برای پلاک خودروهای آن‌ها صادر شده است.

    در پی افزایش این گزارشات و بررسی‌های انجام شده، سردار سید تیمور حسینی با اشاره به این مساله و حل مشکل نرم‌افزاری برخی از دوربین‌های محدوده زوج و فرد اظهار داشت: به دنبال اعتراض تعدادی از شهروندان پایتخت و دارندگان مجوز ورود به محدوده طرح ترافیک نسبت به صدور جریمه ورود غیرمجاز به محدوده زوج و فرد، بررسی این موضوع در دستور کار همکاران ما قرار گرفت و پس از بررسی‌های انجام شده، مشکل فنی در سامانه دوربین‌های نصب شده در این محدوده شناسایی شد.

    رئیس پلیس راهور تهران بزرگ افزود: خوشبختانه پس از شناسایی این مشکل فنی، پلیس جریمه‌های صادر شده ناشی از این اشتباه رخ داده در سامانه را حذف کرد.

    وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر با تلاش همکاران ما در بخش فنی، مشکل سامانه دوربین‌های محدوده زوج و فرد حل شده است.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو