فونیکسریمکسبهتام

برای نخستین بار در ایران

فروش استثنایی کیا ریو سدان به مدت محدود

عصر خودرو- گروه خودرویی دلیلی عاملیت مجاز ۴۵۲ اطلس خودرو را در اختیار دارد، برای نخستین بار در ایران و به مدت محدود اقدام به فروش خودرو کیا ریو سدان کرده است.

فروش استثنایی کیا ریو سدان به مدت محدود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، نسل جدید کیاریو که از مدتی قبل زمزمه‌های حضور آن در ایران شنیده می‌شد، ازنظر ظاهری و امکانات خودرویی موفق در بازارهای جهانی است و اینک فروش آن به مدت محدود و با گارانتی رسمی 5 ساله یا 150هزار کیلومتری اطلس خودرو آغاز شده است.
    گروه خودرویی دلیلی که بیشترین تعداد نمایندگی در ایران را اختیار دارد، به عنوان عاملیت مجاز 452 اطلس خودرو، در طرح فروش ویژه کیاریو سدان، این خودرو را به‌صورت تحویل فوری و باقیمت 113میلیون تومان عرضه می‌کند ضمن آنکه این خودروها با گارانتی رسمی اطلس خودرو عرضه می‌شوند. عرضه کیاریو سدان با قیمت 113 میلیون تومان فرصت بسیار مناسبی برای خرید این خودرو است چرا که عملا خودرو با قیمتی پایین تر از قیمت مصوب شرکت عرضه می شود ضمن آنکه شرایط تحویل فوری آن را نیز نباید نادیده گرفت تا عملا علاوه بر مزیت قیمتی در مقابل رقبایش، خیال خریداران از تحویل خودرو در سریعترین زمان ممکن و به طور ویژه پیش از تعطیلات سال جدید نیز آسوده باشد.
    جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه شرایط خرید کیاریو سدان می‌توانید با نمایندگی 452 اطلس خودرو (گروه خودرویی دلیلی) با شماره تلفن 44506645-021 و 44506646-021 تماس حاصل نمایید. لازم به یادآوری است تعداد خودروهای عرضه شده محدود است و فروش به‌صورت تحویل فوری انجام می‌شود.

    ****************
    کیا ریو سدان را بیشتر بشناسید
    نسل سوم کیا ریو، در دو مدل هاچ بک و صندوق‌دار در بازارهای جهانی عرضه می‌شود. نسل جدید این خودرو از سال 2011 روانه بازارهای جهانی شده است و در این مدت توانسته حضور موفقی داشته باشد. زمزمه‌های ورود این خودرو به کشور از مدت‌ها پیش شنیده می‌شد اما اکنون شاهد عرضه نمونه‌های صندوق‌دار (سدان) آن هستیم، خودرویی که می‌تواند رقیبی قدرتمند برای هیوندای اکسنت و تویوتا یاریس باشد.
    مشخصات فنی
    کیا ریو برای ورود به بازار ایران به موتور 107اسب بخاری تجهیز شده است تا بتواند در مقابل رقبای خود در این کلاس ابعادی به‌خوبی قد علم کند. این موتور با حجم 1.4 لیتر، 16 سوپاپ است و می‌تواند 137 نیوتون متر نیز گشتاور تولید کند که در این کلاس می‌توان آن‌ها را اعدادی مناسب دانست ضمن آنکه با مصرف سوخت ترکیبی 6.4 لیتر در یک‌صد کیلومتر، خودروی کم‌مصرفی است و از این نظر خریداران را دچار مشکل نخواهد کرد.
    بر روی این خودرو گیربکس چهارسرعته اتوماتیک نصب شده است. این گیربکس به‌طور مشخص برای موتور ریو تنظیم‌ شده و همین مسئله باعث می‌شود تعویض دنده‌های آن در زمان مناسبی انجام شود و به این ترتیب علاوه بر آنکه مصرف سوخت خودرو همواره در بهینه‌ترین وضعت قرار دارد، خودرو می‌تواند کشش مناسبی نیز داشته باشد ضمن آنکه گیربکس خودرو همواره گوش‌به‌فرمان راننده است و با فشردن سریع پدال گاز و در زمان نیاز به شتاب‌گیری، می‌تواند به‌خوبی با دنده معکوس و تاخیر در تعویض دنده،  شتاب کافی را به خودرو بدهد و به این ترتیب ریو جدید می‌تواند مورد پسند جوانان و خانواده‌ها باشد ضمن آنکه گیربکس این خودرو قابلیت تعویض دستی دنده‌ها (تیپ ترونیک) را نیز دارد و به این ترتیب می‌توانید برای یک رانندگی اسپرت تر، تعویض دنده‌ها را در اختیار بگیرید.
    نمای ظاهری
    کیا ریو به‌طورکلی از فلسفه طراحی محصولات کیا پیروی می‌کند و به این ترتیب خودرویی با ظاهری پویا است که این مسئله می‌تواند آن را جلوتر از رقبایش قرار دهد ضمن آنکه طراحی خودرو به‌گونه‌ای نیست که حسی از یک خودروی کوچک القا کند. کیاریو در دو مدل هاچ بک و سدان عرضه می‌شود اما برخلاف برخی دیگر از خودروهای این کلاس، با دیدن صندوق‌عقب آن احساس اضافه بودن صندوق در طراحی خودرو را نخواهید داشت چراکه طراحان کیا به‌خوبی موفق شده‌اند صندوق‌عقب را با طراحی خودرو ترکیب کنند ضمن آنکه طراحی مدل‌های صندوق‌دار و هاچ بک این خودرو به‌طور همزمان از سوی کیا انجام شده و به این ترتیب طراحان این خودرو از ابتدا خودروی سدان را به‌عنوان خودرویی مستقل طراحی کرده‌اند که این یک مزیت مهم برای رسیدن به نمایی زیبا است. وجود چراغ روشنایی روز (دیلایت) در جلو، چراغ‌های راهنما و خطر LED در عقب و راهنمای روی آیینه‌ها ، نمای زیبایی را به ریو می‌دهد تا به این ترتیب به‌خوبی بتواند خود را از رقبایش در نمای ظاهری جلو بیاندازد.
    فضای داخلی
    ریو ازنظر فضای داخلی توانسته عملکرد مناسبی داشته باشد چراکه در داخل خودرو فضای کافی برای سرنشینان وجود دارد و از این نظر می‌توان به طراحان آن نمره قبولی داد. طول این خودرو 4365 میلی‌متر و فاصله دو محور آن 2570 میلی‌متر است و به این ترتیب می‌توان آن را در کلاس ابعادی خودروهایی همچون هیوندای اکسنت و تویوتا یاریس قرار داد با این تفاوت که فاصله دو محورش اندکی از یاریس بیشتر است. با داشتن چنین ابعادی، ریو سدان خودرویی است که می‌تواند در یک مسافرت خانوادگی به‌خوبی همراهی‌تان کند و سرنشینان عقب هم در زمان حضور در آن مشکلی نخواهند داشت و از این جهت می توان تلاش تیم طراحی کیا را ستود چرا که کیاریو به خوبی توانسته از فضای داخلی خودرو جهت افزایش رفاه سرنشینان استافده کند. طراحی داخلی ریو را می‌توان ادامه دهنده سبک طراحی سایر خودروهای کیا دانست و از این نظر ترکیبی از سادگی و امکانات را عرضه می‌کند که کار با آن‌ها آسان است ضمن آنکه بخش زیادی از تنظیمات سیستم صوتی و کروز کنترل و کارکرد سیستم بلوتوث و تلفن همراه را می‌توان از روی فرمان خودرو انجام داد و به این ترتیب نیازی به برداشتن دست‌ها از روی فرمان نیز نخواهید داشت که باعث می‌شود تمرکز راننده در زمان حرکت از مسیر برداشته نشود.
    امکانات رفاهی و ایمنی
    خودروهای کره‌ای درزمینه امکانات پربار هستند و ریو نیز از این نظر توانسته با ارائه امکانات رفاهی و ایمنی مناسب، جایگاه خود را در بازارهای جهانی تثبیت کند. درزمینه ایمنی، ریو با نصب 6 ایربگ، به‌خوبی در زمان تصادف از سرنشینان حفاظت می‌کند ضمن آنکه اتاق این خودرو به‌گونه‌ای طراحی شده است که در زمان تصادف می‌تواند بخش عمده‌ای از ضربات را جذب کند تا مانع از انتقال آن‌ها به سرنشینان شود. کیاریو به سیستم ترمز ABS و EBD نیز مجهز است که توقف ایمنی را برای آن به ارمغان می‌آورد ضمن آنکه سانروف و شیشه‌های آن در صورت برخورد با موانع عکس‌العمل نشان می‌دهند تا مانع از آسیب‌های ناخواسته به سرنشینان شود. برای پارک آسان‌تر خودرو، سیستم هشداردهنده صوتی بر روی سپر عقب ریو نصب شده است. علاوه بر این‌ها، پشت‌سری‌های این خودرو در زمان تصادف از عقب واکنش نشان می‌دهند تا بتوانند ضربات شلاقی به گردن را جذب کنند.
    درزمینه امکانات رفاهی ریو، می‌توان به سیستم ورود بدون کلید، سیستم استارت دگمه‌ای، تهویه مطبوع اتوماتیک، کروز کنترل، صفحه کیلومتر سوپرویژن، محفظه خنک‌کننده، سنسور باران، آیینه‌های جانبی تاشو برقی و سیستم صوتی باقابلیت پخش انواع فایل‌های صوتی و اتصال به iPod و بلوتوث اشاره کرد.

     

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو