فونیکسریمکسبهتام

مدیر ارتباط با صنعت دانشگاه صنعتی شریف:

سایپا شریک استراتژیک دانشگاه صنعتی شریف است

عصر خودرو- سایپا به عنوان شریک استراتژیک دانشگاه صنعتی شریف مطرح است و امیدواریم که این همکاری ها به نحو مطلوبی در آینده ادامه یابد.

سایپا شریک استراتژیک دانشگاه صنعتی شریف است
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ساپیانیوز، دکتر حسین مختاری مدیر ارتباط با صنعت دانشگاه صنعتی شریف گفت: سایپا به عنوان شریک استراتژیک دانشگاه صنعتی شریف است و امیدواریم که این همکاری ها به نحو مطلوبی در آینده ادامه یابد.
    به گزارش سایپانیوز، دکتر حسین مختاری با بیان این مطلب ، افزود: سایپا یکی از شرکت هایی است که در حوزه ی پژوهش موفق عمل کرده است و دانشگاه شریف و سایپا می توانند نقاط مغفول مانده در حوزه ی صنعت و دانشگاه را پوشش دهند و کیفیت و قیمت مناسب را در محصولات خودرویی محقق سازند.
    مدیر ارتباط با صنعت دانشگاه صنعتی شریف عنوان کرد: تفاهم نامه مشترکی بین شرکت سایپا و دانشگاه صنعتی شریف منبی بر همکاری های مشترک در زمینه نیازهای خودرویی و تامین نیازهای تحقیقاتی و فناوری های سایپا امضا شد که شامل : آموزش ، پژوهش ، فناوری و تشکیل شرکت های دانش بنیان می باشد.
    دکتر مختاری افزود: پیرو تفاهم نامه مشترک، در روز افتتاحییه همایش بین المللی صنعت خودرو ، قرارداد همکاری دانشگاه صنعتی شریف و شرکت سایپا به امضاء رسید که در این قرارداد نیازمندی های شرکت سایپا و توانمندی های دانشگاه شریف در قالب 11 پروژه تعریف شده است که در این پروژه ها شرح خدمات ، هزینه ی اجرا و مدت زمان اجرا مشخص شده است.
    وی گفت: خوشبختانه به یک زبان مشترک با سایپا رسیدیم و پروژه های مشترک در قالب یک زنجیره بهم پیوسته پیش بینی شده است.
    مدیر ارتباط با صنعت دانشگاه صنعتی شریف در توضیح بندهای قرارداد سایپا با این دانشگاه خاطر نشان کرد: 11 پروژه ی مشترک در این قرارداد پیش بینی شده است که شامل : طراحی مفهومی یک خودروی هیبریدی، طراحی جاده تست خستگی خودرو ، تحقیق و توسعه، تحلیل حرارتی سیستم ترمز خودرو، سوخت های جایگزین ، خودروهای جایگزین و .... می باشد که به عنوان اولین بسته ی راهبردی دانشگاه شریف با سایپا است.
    مختاری گفت: ارتباط نزدیک بین دانشگاه و سایپا اعتماد و اعتقاد به توانمندی های داخلی است که ادامه ی این روند به استقلال فنی در حوزه خودرویی کمک زیادی خواهد کرد.
    وی افزود: اولین باری است که ارتباط بین صنعت خودرو و دانشگاه به صورت اساسی بوجود آمده است و ذیل نیازهای کلان پروژه های مشخص تعریف شده است و در واقع می دانیم که به دنبال چه اهدافی هستیم و در این تعامل حل مشکلات به صورت مقطعی مد نظر ما نیست.
    مدیر ارتباط با صنعت دانشگاه صنعتی شریف افزود: در تعامل و پاسخ به نیازهای سایپا، دانشگاه شریف به عنوان دانشگاه مادر از توانمندی های دانشگاه های دیگر نظیر دانشگاه خواجه نصیر و دانشگاه علم و صنعت نیز استفاده می کند.
    مختاری گفت: سایپا نگاه مدیریتی متفاوتی نسبت به سایر خودروسازان دارد و این نگاه جدید به عنوان شروع یک مسیر استراتژیک در داخل کشور است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو