فونیکسریمکسبهتام

شرایط فروش نقدی و اقساطی شرکت "گلرنگ موتور فامیلی" اعلام شد :

آغاز فروش ویژه نوروز محصولات هوندا

عصر خودرو- شرکت گلرنگ موتور فامیلی در طرح فروش ویژه نوروز ، فروش نقدی و اقساطی مل های آکورد ، اکورد هایبرید و CRV جدید را آغاز کرد.

آغاز فروش ویژه نوروز محصولات هوندا
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، در این طرح فروش ویزه تخفیف 6 تا 7 میلیون تومانی روی همه محصولات در نظر گرفته شده است و آکورد EXB مدل 2016 به صورت فوری به مشتریان تحویل داده می شود.آکورد هایبرید تیپ EX با قیمت 185 میلیون تومان ، آکورد تیپ تورینگ با قیمت 212.9 میلیون تومان و کراس اوور CR-V تیپ تورینگ با قیمت 251.6 میلیون تومان ، مدل های جدید هوندا در این فهرست فروش هستند. در طرح فروش اقساطی پیش پرداخت 56 تا 77 میلیون تومان برای مشتریان در نظر گرفته شده است و شرکت "گلرنگ موتور" بازپرداخت 6 ماهه تسهیلات این طرح های فروش اقساطی را بدون بهره در نظر گرفته است. برای کسب اطلاعات بیش تر می توانید به وب سایت http://golrangmotor.com مراجعه نمایید.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط