فونیکسریمکسبهتام

در هفتمین جلسه کارگروه تخصصی حمل و نقل مطرح شد؛

ایستگاه‌های موقت در جاده‌های آذربایجان غربی راه‌اندازی خواهد شد

عصر خودرو- دبیر کارگروه تخصصی حمل و نقل،آذربایجان غربی گفت: اعضای کارگروه تخصصی حمل‌و نقل، شریان‌های حیاتی، بلایای جوی و طوفان در ایام تعطیلات نوروز بر روند ارائه خدمات مطلوب به مسافران در جاده‌های استان کنترل و نظارت دارند.

ایستگاه‌های موقت در جاده‌های آذربایجان غربی راه‌اندازی خواهد شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خورو» به نقل از ایلنا، علی قهرمانی در هفتمین جلسه کارگروه تخصصی حمل‌ونقل،آذربایجان غربی اظهار کرد: هریک از اعضای کارگروه تخصصی حمل‌ونقل، شریان‌های حیاتی، بلایای جوی و طوفان در ایام تعطیلات نوروز بر روند ارائه خدمات مطلوب به مسافران در جاده‌های استان کنترل و نظارت دارند و ایستگاه‌های سیار و موقت در محورهای پرتردد و گردشگری جهت راهنمایی مسافران راه‌اندازی خواهد شد.

    قهرمانی ادامه داد: ایستگاه‌های موقت و سیار متشکل از گروه‌های راهداری، جمعیت هلال احمر، پلیس راه، مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی در جاده‌های استان راه‌اندازی خواهد شد.

    رئیس اداره مدیریت بحران و پدافند غیرعامل راه و شهرسازی آذربایجان غربی بر ارائه راهکارهای موثر در راستای حذف عوامل بحران‌ساز در سفرهای نوروزی تاکید کرد و گفت: اعضای کارگروه تخصصی حمل و نقل، شریان‌های حیاتی، بلایای جوی و طوفان موظف هستند لیست کشیک نوروزی سال 95 را به منظور تبادل اطلاعات در روزهای آینده به دبیرخانه کارگروه ارائه دهند.

    قهرمانی به آمادگی گروه‌های راهداری برای اجرای طرح راهداری نوروزی اشاره کرد و افزود: ساماندهی مبلمان جاده‌های و اجرای عملیات راهداری از قبیل شستشوی تابلو و علایم، تعمیر و نوسازی سرعت گیر ها و خط کشی در حجم گسترده‌ای از جاده‌های استان از اوایل اسفند ماه آغاز شده است.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو