فونیکسریمکسبهتام

مدیر راهداری استان قزوین:

طرح محدودیت‌های ترافیکی نوروزی در راههای استان قزوین اجرا می شود

عصر خودرو- مدیر راهداری استان قزوین گفت: به منظور تسهیل در سفرهای نوروزی طرح محدودیت ترافیکی از ۲۶ اسفند ماه امسال تا ۱۵ فروردین سال آینده در محورهای مواصلاتی استان قزوین اجرا می شود.

طرح محدودیت‌های ترافیکی نوروزی در راههای استان قزوین اجرا می شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، جواد حق لطفی اظهارداشت: هر ساله به منظور فزایش ایمنی تردد در سطح راههای کشور و همچنین جلوگیری از گره های ترافیکی در جریان سفر های نوروزی، کمیته ای با حضور نمایندگان سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و فرماندهی پلیس راه کشور برگزار و محدودیت های ویژه ای در طول راهها اعمال می شود که در سال جاری نیز برنامه ریزی های لازم برای خدمت رسانی هرچه بیشتر و بهتر به هموطنان و کاربران جاده ای انجام و اقدام به استانها ابلاغ شده است.

    وی افزود: برای ایجاد امنیت و آرامش و تسهیلات لازم برای مسافران در تعطیلات نوروزی هماهنگی لازم با دستگاههای خدمات رسان و امدادی صورت گرفته تا ایام بدون حادثه ای برای شهروندان سپری شود.

    مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان تصریح کرد: به همین مناسبت در جلسه ای با حضور نمایندگان وزارت راه و شهرسازی و پلیس راه کشور، محدودیت های ترافیکی محورهای مواصلاتی استان از 26 اسفند 94 تا 15 فروردین 95 تصویب شده است.

    حق لطفی تصریح کرد: در اجرای این مصوبه تردد انواع تریلر و کامیون در مسیر شرق به غرب آزادراه قزوین به کرج از ساعت 12 الی 24 روز 27 اسفند ماه و از ساعت 6 بامداد  الی 24 روزهای 28 و 29 اسفند و 14 فروردین از مسیر غرب به شرق ممنوع است.

    وی همچنین در خصوص محدویت تردد در محور قدیم قزوین به رشت افزود: تردد انواع تریلر و کامیون از ساعت 12 تاریخ 27 اسفند الی ساعت 1 بامداد اول فروردین ماه سال اینده و از ساعت 12 چهارم فروردین الی ساعت  یک بامداد روز هفتم فروردین و از ساعت 12 روز 11 فروردین تا ساعت یک بامداد روز 15 فروردین ماه در مسیر قزوین به رشت و بالعکس ممنوع است.

    مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی با تاکید بر اهمیت تردد ایمن در طول راههای مواصلاتی عنوان کرد: جابجایی محموله های ترافیکی که از قبل پروانه عبور گرفته اند در تمامی راههای اصلی برون شهری از ساعت 14 روز 26 اسفند ماه تا ساعت 24 روز هفتم و همچنین از ساعت  7 روز 11 فروردین ماه تا ساعت 24 روز 14 فروردین ماه ممنوع شده است.

    حق لطفی همچنین یادآور شد: برای روزهای 8 تا 10 فروردین فقط برای محموله های ترافیکی اضطراری که دارای ضرورت ملی بر اساس تشخیص مراجع صادر کننده مجوز عبور محموله صادر می شود.

    وی بیان کرد: خودروهای ترانزیت حمل کننده مواد سوختی در ایام محدوده زمانی نوروز فقط در ساعات روز می توانند تردد کنند.

    حق لطفی اظهارامیدواری کرد با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و ایمن سازی جاده ها سفرهای توام با سلامتی و ایمنی و نشاطی برای هموطنان محقق شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو