فونیکسریمکسبهتام

توقیف ۲۰ دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف در ملایر

عصر خودرو- فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از توقیف ۲۰ دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف در سومین روز از عملکرد قرارگاه نوروزی در ملایر خبر داد.

توقیف ۲۰ دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف در ملایر
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از فارس، شعبان ترک‌نیا از توقیف 20 دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف و مزاحم در سومین روز عملکرد قرارگاه نوروزی پلیس ملایر خبر داد و اظهار کرد: انضباط ترافیکی و برخورد با رانندگان هنجارشکن در ایام نوروز در دستور کار پلیس راهور این شهرستان قرار دارد.

    وی گفت: ما معتقدیم که برای جلوگیری از بروز حوادث دلخراش و جبران ناپذیر رانندگی باید ضمن توسعه اقدامات فرهنگ‌سازانه از بروز تخلفات کوچک جلوگیری کرد چرا که در رانندگی اولین اشتباه به منزله آخرین اشتباه خواهد بود.

    فرمانده انتظامی شهرستان ملایر با اشاره به روند جلوگیری از بروز حوادث رانندگی هم سخت‌افزاری و هم نرم‌افزاری در دستور کار است، گفت: در همین ارتباط با بهره‌گیری از توانمندی های موجود، در سال گذشته نسبت به مدت مشابه در سال قبل میزان 29 درصد تصادفات فوتی کاهش داشته است که ارتقای این وضعیت به طور جدی مورد توجه قرار خواهد داشت.

    وی در ادامه از کشف 31 هزار عدد انواع مواد محترقه و آتش‎زا در ملایر در نخستین روز از نوروز با تلاش قرارگاه نوروزی پلیس ملایر خبر داد.

    ترک‌نیا گفت: این موضوع در راستای جلوگیری از بروز حوادث غیر قابل جبران با یک انجام کار اطلاعاتی انجام شد که در این راستا یک مرکز دپوی مواد محترقه شناسایی شده و مورد بازرسی مأموران قرار گرفت.

    وی در پایان سخنانش با بیان اینکه در این رابطه یک نفر دستگیر شد، افزود: پس از تشکیل پرونده قضایی مراتب تحت پیگرد قانونی قرار گرفت.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو