فونیکسریمکسبهتام

خبرهای نوروزی و ترافیکی (۸۶)

ورود بیش از ۷۲۶ هزار وسیله نقلیه به استان قم تا اول فروردین‌ماه

عصر خودرو- مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان قم از ورود بیش از ۷۲۶ هزار وسیله نقلیه به استان از ۲۵ اسفندماه ۹۴ تا اول فروردین‌ماه امسال خبر داد.

ورود بیش از ۷۲۶ هزار وسیله نقلیه به استان قم تا اول فروردین‌ماه
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از فارس، ابوالفضل جمالی با اشاره به آغاز فعالیت‌های این اداره‌کل از 25 اسفندماه 94 اظهار کرد: 75 ترددشمار به صورت روزانه تردد خودروهای نقلیه را ثبت می‌کند.

    وی با بیان اینکه از 25 اسفندماه تا اول فروردین‌ماه 795 هزار و 133 خودرو به استان قم وارد شده‌اند، افزود: از این تعداد، 726 هزار و 601 وسیله نقلیه وارد شهر مقدس قم شده‌ است.

    مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان قم با اشاره به آمار 795 هزار و 133 خودروی ورودی به استان و 637 هزار و 345 خودروی ورودی به شهر قم در مدت مشابه سال گذشته افزود: رشد هشت درصدی ورود به استان قم و 14 درصدی ورود به شهر قم را نسبت به سال گذشته تجربه کرده‌ایم.

    جمالی مسیر آزادراه قم - تهران و تهران - قم را دارای بیشترین بار ترافیکی دانست و تصریح کرد: به صورت میانگین3 هزار و 557 تردد در ساعت در مسیر رفت و برگشت قم و تهران داشته‌ایم که سرعت میانگین نیز در قم - تهران 106 و میانگین سرعت تهران - قم 101 کیلومتر بر ساعت است.

    وی با اشاره به سفر 408 اتوبوس از قم از 25 اسفندماه تا اول فروردین‌ماه ادامه داد: 3 هزار و 947 نفر از قم از طریق ناوگان اتوبوس شرکت حمل و نقل و پایانه‌ها به سایر شهرها سفر کردند.

    مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان قم در پایان با اشاره به 111 بازرسی صورت گرفته از تجهیزات ایمنی اتوبوس‌ها، امدادخودرو و مجتمع‌های خدمات رفاهی خاطرنشان کرد: در این بازرسی‌ها 16 تخلف ثبت شده است.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو