فونیکسریمکسبهتام

مدیر راهداری استان قزوین:

راههای مسدود شده استان قزوین بازگشایی شد

عصر خودرو- مدیر راهداری راه و شهرسازی استان قزون گفت: با کمک راهداران استان با اجرای ۲۳۷ هزار مترمکعب برف روبی و پخش ۹۶۳ تن نمک در تعطیلات نوروزی راههای مسدود شده استان قزوین بازگشایی شد.

راههای مسدود شده استان قزوین بازگشایی شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، جواد حق لطفی اظهارداشت:نوروز امسال با بارش رحمت الهی همراه بود که در روز طبیعت و اوج این بارشها راه مواصلاتی 35 روستا مسدود شد که با تلاش راهداران بازگشایی شد.

    حق لطفی گفت: همزمان با آغاز سال نو شاهد بارش گسترده برف و باران در سطح استان بودیم که با توجه به بارش برف در اکثر محورهای استان عملیات برفروبی به میزان 237 هزارمترمکعب و نمک پاشی به میزان 963 تن ماسه نمک در نوروز توسط راهداران انجام شد.

    وی اظهارداشت:در گردنه آوج، محور قزوین به همدان با پخش 370 تن ماسه نمک و 145 هزار مترمکعب برفروبی و همچنین در گردنه قسطین لار، محور قروین به رجایی دشت با 160 تن ماسه و نمک پاشی و 45 هزار مترمکعب برفروبی، بیشترین حجم عملیات راهداری انجام شده است.

    مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی بیان کرد: در سایر محورها نیز عملیات برفروبی و نمک پاشی در محورهای آزاد راه قزوین به لوشان، جاده قدیم قزوین به لوشان، گردنه بهرام آباد و گردنه طالقان نیز در تعطیلات نوروزی انجام شد.

    برفروبی در روز طبیعت در طارم

    وی افزود: با توجه بارش برف در روز طبیعت و انسداد برخی راههای روستایی در طارم 28 راهدار و 13 دستگاه ماشین آلات راهداری برفروبی و بازگشایی راهها را انجام دادند.

    وی گفت: عملیات برفروبی و نمک پاشی به طور گسترده در محورهای زرند، دهنج، سزنق، قارخون، محمد ده، گونج و حصارچوقور در حوزه طارم صورت گرفت و این راهها بازگشایی شدند که در گردنه های اردک، شفیع و عباس آباد ارتفاع برف به 30 سانتی متر هم می رسید.

    حق لطفی تصریح کرد:برف روبی و بازگشایی راههای روستایی علی آباد و رازان نیز در روز طبیعت انجام شد و راهداران همزمان با انجام عملیات راهداری، تعداد 25 خودروی سواری سنگین و سبک را که در میان برف گرفتار شده بودند رهاسازی کردند.

    وی یادآور شد: تعداد 28 راهدار حوزه طارم با 13 دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین از ساعات اولیه روز 13 فروردین عملیات راهداری را انجام دادند.

    حق لطفی خاطرنشان کرد: 300 نفر نیروی راهدار با بیش از250 دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین به طور شبانه روزی در محورهای استان برای مناسب سازی و آماده نگهداشتن راهها و تسهیل در تردد خودروها همراه مسافران بودند و خدمات لازم را به مردم ارائه کردند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو