فونیکسریمکسبهتام

کیا K۹۰۰ صاحب یک سیستم لوکس UVO می شود

عصر خودرو- کیا موتورز در حال عرضه نسخه جدیدی از سیستم سرگرمی و تله ماتیک UVO است که منحصرا روی سدان پرچمدار این شرکت یعنی K۹۰۰ نصب خواهد شد.

کیا K۹۰۰ صاحب یک سیستم لوکس UVO می شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از لفتلین نیوز، این سیستم موسوم به سرویس لوکس UVO چندین قابلیت برتر را به سیستم استاندارد UVO که روی خودروهای کیا نصب است می افزاید.
    این بروزرسانی شامل اتصال به تماسهای اضطراری 911، کمکهای جاده ای بهتر، عیب یابی خودکار، سیستم انتخاب نمایندگی، فرمان از راه دور و جستجوگر گوگل است.
    هنری بزیه استراتژیست ارشد فن آوری در شرکت KMA گفت: ما در حال بردن پلتفرم UVO به یک سطح بالاتر هستیم تا رانندگان و سرنشینان بتوانند از تمام فن آوری های شخصی خود ایمن تر و راحت تر استفاده کنند و یک تجربه کاربری استثنایی داشته باشند.
    سیستم سرویس لوکس UVO به طور انحصاری روی خودروی K900 عرضه میشود و برای سال 2016 روی این خودرو نصب خواهد شد. این سرویس در پنج سال اول مالکیت خودرو به طور رایگان عرضه می شود. این سیستم نیازمند نصب یک اپلیکیشن موبایلی روی گوشی است و بوسیله شبکه وریزون به وب وصل می شود.
    اگرچه این سیستم در حال حاضر فقط روی سدان k900 عرضه میشود اما در آینده مطمئنا روی دیگر مدلهای کیا نیز عرضه خواهد شد.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم