فونیکسریمکسبهتام

مدیر راهداری استان قزوین:

مسیرهای پر خطر در محور قزوین به الموت ایمن می شود

عصر خودرو- مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: با نصب ۱۰ کیلومتر گاردریل در محور قزوین به الموت پیچ های خطرناک و مسیرهای دره ای در آن ایمن می شود.

مسیرهای پر خطر در محور قزوین به الموت ایمن می شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از مهر، جواد حق لطفی اظهارداشت: محور قزوین به الموت در استان قزوین به دلیل ارتباط با مناطق گردشگری قلعه الموت و دریاچه اوان و نیز موقعیت مهم در ارتباط شهرها و روستاهای مسیر از اهمیت خاصی برخوردار است.

    وی افزود: این مسیر به دلیل کوهستانی بودن دارای پیچ و خم های زیاد و در برخی محورها دارای پیچ های تندی است که گاهی اوقات به دلیل سرعت بیش از حد رانندگان شاهد حوادثی هستیم که در این راستا از سال گذشته برای ایمن سازی آن اقداماتی صورت گرفته است.

    حق لطفی تصریح کرد: در این مسیر دره هایی نیز وجود دارد که به دلیل عرض کم جاده نیازمند ایمن سازی است تا از بروز حوادث در آن جلوگیری شود که در این راستا با اعزام تیم کارشناسی نسبت به شناسایی نقاط حساس و خطرساز اقدام شد و پس از بررسی موارد و اطلاعات جمع آوری شده به این نتیجه رسیدیم تا برخی محورها با نصب گاردریل ایمن شود.

    مدیر راهداری استان قزوین بیان کرد: از سال گذشته عملیات ایمن سازی محورهای پرتردد استان آغاز شده که جمع آوری گاردریل ها و نصب نیوجرسی از جمله اقدامات خوبی است که موجب کاهش حوادث در محورها شده است.

    وی یادآورشد: نصب نیوجرسی و ایمن سازی همه مسیرها در استان امسال هم ادامه دارد و به منظور استفاده مجدد از گاردریل های جمع آوری شده مقرر شده این گاردریل ها در مسیرهای الموت، طارم و آوج نصب شود.

    حق لطفی اظهارداشت: 10 کیلومتر از مسیر قزوین به الموت دارای نقاط پر پیچ و خطرناک است که در سال گذشته 2.5 کیلومتر از مسیر با نصب گاردریل ایمن شد و امسال هم 7.5 کیلومتر مسیر ایمن می شود.

    وی گفت: با ایمن سازی همه محورهای مواصلاتی استان قزوین تلاش می کنیم تا تردد روان، ایمن و آسان و بدون حادثه خودروها در جاده های استان قزوین صورت گیرد.

    استان قروین دارای شش هزار و 671 کیلومتر راه است که از این میزان 217 کیلومتر آزادراه،   267 کیلومتر بزرگراه، یک هزار و 367 کیلومتر راه اصلی و فرعی و چهار هزار و 820 کیلومتر راه روستایی است.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو