فونیکسریمکسبهتام

رییس پلیس راه استان زنجان:

توقیف خودرو در زنجان رشد داشته است

عصر خودرو- رئیس پلیس راه استان زنجان با اشاره به توقیف خودرو در ایام نوروز در استان زنجان گفت: تعطیلات امسال توقیف خودرو چند درصد افزایش داشت و انتقال به پارکینگ هم به تبع افزایش داشته است.

توقیف خودرو در زنجان رشد داشته است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از مهر، سرهنگ علی اصغر شیر محمدی افزود: نوروز امسال تصادفات موتورسیکلت بسیار کاهش یافته و موتورسواران قانون مندتر شده اند.

    وی با اشاره به توقیف خودرو در ایام نوروز در استان زنجان اظهار کرد: در نوروز امسال توقیف خودرو چند درصدنسبت به سال گذشته افزایش داشته و انتقال به پارکینگ هم به تبع  بیش سه درصد افزایش داشته است.

    شیرمحمدی علت اصلی توقیف خودرو در ایام نوروز را سرعت و سبقت غیر مجاز، حرکات نمایشی و نداشتن گواهینامه عنوان کرد و گفت: در سالجاری هم پلیس با رانندگانی که قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت نکنند برخورد جدی می کند.

    وی تصریح کرد: خودروهایی که خلافی بالای یک میلیون تومان داشته و تخلفات بسیار حادثه ساز داشتند به پارکینگ منتقل شدند و پلیس مانع مسافرت آنها شد. نوروز امسال خیلی از رانندگان بدون گواهینامه اقدام به رانندگی کرده بودند که پلیس مانع مسافرت آنها شد و خودرو را به پار کینگ منتقل کرد.

    رئیس پلیس راه استان زنجان گفت: هدف پلیس از توقیف خودرو حفظ امنیت جانی مردم است و متاسفانه رانندگان با سرعت بالا اقدام به  رانندگی می کنند و علاوه بر خود جان دیگران را هم به خطر می اندازند.

    شیرمحمدی یادآور شد: خوشبختانه  از اواخر اسفند ماه سال گذشته با افزایش دو برابری جریمه ها، تصادفات در جاده های استان زنجان به صورت خیلی محسوسی کاهش یافته است.

    رئیس پلیس راه استان زنجان تصریح کرد: رانندگان قبل از مسافرت با رهگیری به سامانه 1101202020 استعلام خود را از خلافی خودرو داشته باشند.

    وی افزود: برابر قانون جدید رسیدگی به تخلفات رانندگی تردد خودروهای دارای تخلف بالای یک میلیون تومان جریمه در جاده‌ها ممنوع بوده و در صورت مشاهده، این خودروها توقیف و به پارکینگ منتقل خواهند شد.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط