فونیکسریمکسبهتام

از ابتدای نوروز انجام گرفته است

جابه‌جایی ۲۶۰ هزار مسافر در قالب ۲۱ هزار سفر در کرمانشاه

عصر خودرو- مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان کرمانشاه گفت: ۲۶۰ هزار مسافر از ابتدای نوروز در جاده‌های استان کرمانشاه تردد داشته‌اند و بیش از ۲۱ هزار سفر طی این مدت انجام شده است.

جابه‌جایی ۲۶۰ هزار مسافر در قالب ۲۱ هزار سفر در کرمانشاه
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از  فارس، بهمن خسروانی اظهار داشت: بیش از 9 میلیون خودرو در ایام نوروز در جاده‌های استان کرمانشاه تردد داشته است و این میزان تردد از 25 اسفند ماه سال گذشته تا 15 فروردین ماه سال‌جاری انجام گرفته است.

    مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان کرمانشاه از به‌کارگیری حدود 70 دستگاه ترددشمار در جاده‌های استان کرمانشاه خبر داد و گفت: حدود یک میلیون تردد از میزان تردد انجام گرفته را رفت و آمد خودروهای سنگین تشکیل داده است.

    خسروانی با اشاره به اینکه بیشترین تردد در محور مواصلاتی کرمانشاه به همدان انجام گرفته، بیان داشت: 260 هزار مسافر از ابتدای نوروز در جاده‌های استان کرمانشاه تردد داشته‌اند و بیش از 21 هزار سفر طی این مدت انجام شده است.

    این مسئول خاطرنشان کرد: 67 شرکت حمل و نقل کالا و 61 شرکت حمل و نقل مسافر در حال حاضر در استان کرمانشاه مشغول به فعالیت به مردم در راستای جابه‌جایی بار و مسافر هستند که هدف ما ارتقای سطح ارائه خدمات و رعایت هر چه بیشتر نکات ایمنی در جابه‌جایی و ترددهای جاده‌ای از سوی این شرکت‌ها و جلب رضایت مردم است.

    وی از به‌کارگیری 3 هزار و 500 دستگاه وسیله نقلیه شامل خودروی سواری کرایه، اتوبوس و مینی‌بوس برای ارائه خدمت به مسافران نوروزی در استان کرمانشاه در ایام تعطیلات سال جدید سخن گفت و اضافه کرد: طرح نوروزی اداره‌کل حمل و نقل و پایانه‌های استان کرمانشاه با هدف تسهیل تردد هم‌وطنان و ارائه خدمت به شهروندان به اجرا درآمد.

    مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان کرمانشاه با بیان اینکه کرایه‌ها در ایام نوروز افزایش 15 درصدی داشته است، عنوان کرد: 67 شرکت حمل و نقل کالا و 61 شرکت حمل و نقل مسافر در استان کرمانشاه مشغول به ارائه خدمت به مردم در راستای جابه‌جایی بار و مسافر هستند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو