فونیکسریمکسبهتام

فرمانده پلیس راه خراسان جنوبی:

جاده قاین باز هم قربانی گرفت/چهار کشته و ۱۰ زخمی ظرف ۴۸ ساعت

عصر خودرو- فرمانده پلیس راه خراسان جنوبی گفت: طی ۴۸ ساعت گذشته وقوع سه تصادف در جاده قاین چهار نفر را به کام مرگ کشید و ۱۰ نفر را روانه بیمارستان کرد.

جاده قاین باز هم قربانی گرفت/چهار کشته و ۱۰ زخمی ظرف ۴۸ ساعت
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از  مهر، سرهنگ حسین رضایی ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه محور بیرجند به قاین از حادثه خیز ترین محورهای مواصلاتی استان طی روزهای گذشته بوده است، اظهار کرد: طی 48 ساعت گذشته سه تصادف فوتی در این محور رخ داده است.

    وی عنوان کرد: ظهر روز گذشته یک دستگاه خودروی 405 در جاده بیرجند به قاین واژگون شد و راننده خودرو را به کام مرگ برد.

    وی بیان کرد: با اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر واژگونی خودرو در مسیر بیرجند به قاین نرسیده به دوراهی ساقی بلافاصله کارشناسان پلیس راه و نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

    فرمانده پلیس راه خراسان جنوبی عنوان کرد: در این حادثه یک دستگاه خودروی 405 تاکسی به دلیل تخطی از سرعت مطمئنه و عدم توانایی درکنترل خودرو در سر پیچ از جاده منحرف و واژگون شده است.

    وی بیان داشت: در این حادثه راننده خودرو مصدوم و توسط اورژانس 115به بیمارستان امام رضا (ع) اعزام شد.

    رضایی گفت: بر اساس پیگیری به عمل آمده و اعلام عوامل اورژانس راننده خودرو به علت شدت جراحات وارده در بیمارستان جان داد.

    وی با اشاره به دیگر حادثه رخ داده در محور قاین در 48 ساعت گذشته گفت: یک دستگاه خودروی پراید با هفت سرنشین که از سمت بیرجند به قاین در حرکت بوده با یک دستگاه خودروی پراید با چهار سرنشین که در جهت مخالف در حرکت بوده برخورد کرده که در این سانحه هفت نفر از سرنشینان دو خودرو مصدوم شدند و یکی از سرنشینان که کودک چهار ساله بود در بیمارستان فوت کرده است.

    وی علت تصادف را بی احتیاطی راننده پرایدی که از سمت قاین در حرکت بوده به علت انحراف به چپ ناشی از خستگی وخواب آلودگی اعلام کرد.

    فرمانده پلیس راه خراسان جنوبی ادامه داد: هنوز ساعتی از تصادف اول نگذشته بود که مرکز فوریت های پلیسی 110 خبر از واژگونی در محور اصلی نرسیده به شهر نیمبلوک را اعلام کرد که بلافاصله مأموران و نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

    سرهنگ رضایی گفت: مأموران مشاهده کردند یک دستگاه خودروی سمند با شش سرنشین که از سمت قاین به مشهد در حرکت بوده به دلیل بی احتیاطی راننده و عدم توجه به جلو ناشی از حواس پرتی واژگون شده که در این سانحه دو نفر از سرنشینان در دم فوت کرده و چهار سرنشین دیگر به بیمارستان اعزام شدند.

    فرمانده پلیس راه خراسان جنوبی با تأکید بر رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی تصریح کرد: با توجه به این که طرح نوروزی پلیس به پایان رسیده و جاده‌ها خلوت شده است رعایت نکات ایمنی و سرعت مطمئنه ضروری تر شده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو