فونیکسریمکسبهتام

۲۶ روز توقف برای دریافت بار

تجمع اعتراض آمیز کامیون‌داران پایانه بار بندرعباس

عصر خودرو- بیش از ۳هزار راننده کامیون و تریلر در پایانه باربری بندرعباس به نحوه توزیع بار و ضعف در نظارت و ارئه خدمات در این مرکز از روز ۱۷فروردین ماه تجمع کردند.

تجمع اعتراض آمیز کامیون‌داران پایانه بار بندرعباس
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از تسنیم، پس از اطلاع از تجمع رانندگان کامیون در پایانه بار بندرعباس، خبرنگار این خبرگزاری برای بررسی موضوع به محل اعزام شد و در مقابل درب شمالی این پایانه با کامیون دارانی که از تاریخ 23اسفند ماه سال گذشته در نوبت دریافت بار بودند به گفت‌وگو پرداخت.

    رانندگان معترض  با اشاره به توقف بیش از 26روز در محل پایانه بار بندرعباس بیشترین اعتراض را به نحوه توزیع بار داشتند و با بیان اینکه در طول ایام انتظار متحمل هزینه‌های گزافی شده اند اظهار داشتند: بارها شاهد اعلام بار توسط متصدیان پایانه بار بوده اند اما لیست اعلام شده با تعداد خودرو هایی که بار دریافت کرده و از استان خارج می‌شوند همخوانی ندارد.

    یکی از رانندگان با تشریح این موضوع بیان داشت: متاسفانه نظارت درستی در اعلام بار وجود ندارد و برخی افراد سودجو با دریافت بخشی از بار اعلام شده اقدام به فروش نوبت بار با مبالغ متفاوت می‌کنند که سبب می‌شود عده زیادی در صف دریافت بار روز ها و هفته‌ها بمانند.

    وی در ادامه با گلایه از وضعیت استراحتگاه پایانه بار بندرعباس افزود: متاسفانه این استراحتگاه که ظرفیت محدودی هم دارد تنها شبها پذیرای رانندگان است و در طول روز هیچ راننده ای حق ندارد در این مکان حضور یابد که باتوجه به توقف 26روزه رانندگان بیشتر ما مجبوریم روزها را زیر خودروهایمان سپری کنیم.

    این راننده معترض با اشاره به افزایش هزینه ورودی به پایانه با بندرعباس گفت: در 6ماهه نخست سال گذشته برای ورود به پایانه مبلغ 2500تومان پرداخت می کردیم که این مبلغ چندین برابر شده و اکنون به 20هزار تومان رسیده است.

    بیشتر رانندگان با اعتراض به طولانی بودن زمان انتظار برای دریافت بار و کیفیت خدمات ارائه شده در این مجموعه اعلام کردند: برای هیچ‌کدام از کامیون داران صرفه اقتصادی ندارد که بیش از 300میلیون تومان سرمایه خود را برای جابه‌جایی یک مرحله بار آن هم به مبلغ 2میلیون تومان با توجه به هزینه‌های جانبی خودرو در پایانه بار بندرعباس بخوابانیم.

    تلاش‌های خبرنگار برای ورود به پایانه بار بندرعباس بی پاسخ ماند و از ورود وی به این مجموعه و انجام تحقیقات از مدیران داخلی جلوگیری به عمل آمد.

    البته تلاش‌ها برای دریافت پاسخ از مدیران سازمان حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان و همچنین معاونت استانداری هرمزگان ادامه دارد.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو