فونیکسریمکسبهتام

توقیف پراید با ۲ میلیون تومان خلافی در آستارا

عصر خودرو- فرمانده نیروی انتظامی آستارا از توقیف یک دستگاه خودروی پراید با ۲۰ میلیون و ۷۵۰ هزار ریال خلافی در این شهرستان خبر داد.

توقیف پراید با ۲ میلیون تومان خلافی در آستارا
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از ایرنا، سرهنگ رحیم مهدی زاده گفت: ماموران یگان امداد نیروی انتظامی آستارا حین گشت به یک دستگاه پراید مشکوک شده و این خودرو را متوقف کردند.

    وی افزود: ماموران در بررسی مدارک راننده و پس از استعلام از طریق سامانه راهور متوجه شدند که راننده 31 ساله خودرو 20 میلیون و 750 هزار ریال جریمه معوقه در اثر تخطی از قوانین راهنمایی و رانندگی دارد.

    وی اضافه کرد: در همین راستا و بر اساس ماده هشت قانون رسیدگی به تخلفات راهنمایی رانندگی ، خودرو به سبب دارا بودن خلافی بیش از 10 میلیون ریال تا زمان پرداخت جریمه توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

    سرهنگ مهدی زاده در ادامه با توصیه شهروندان و مسافران به قانون مداری و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی ، یادآور شد: بر اساس ماده هشت قانون رسیدگی به تخلفات راهنمایی رانندگی چنانچه خودرویی دارای جریمه پرداخت نشده به مبلغ بیش از 10 میلیون ریال باشد ، خودرو توقیف و راننده آن به مراجع قضایی معرفی خواهد شد.
    شهرستان آستارا در غرب استان گیلان واقع شده است.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط