فونیکسریمکسبهتام

ممنوعیت و محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته اعلام شد

عصر خودرو- وزارت راه و شهرسازی فهرست محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های تردد جاده‌های برون شهری کشور در تعطیلات آخر هفته را اعلام کرد.

ممنوعیت و محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته اعلام شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۹:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از  ایسنا، براساس اعلام این وزارتخانه برخی از جاده‌ها به دلیل مسائل ترافیکی، برخی به دلیل مشکلات جوی و برخی به دلیل عملیات کارگاه جاده‌ای یا محدودیت تردد داشته و یا تا اطلاع ثانوی ترددی را در خود جای نخواهند داد.

    براین اساس تردد انواع موتورسیکلت از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه الی 24 روز جمعه از محورهای کرج – چالوس – هراز – فیروزکوه و محور تهران – سمنان – مشهد و بالعکس ممنوع خواهد بود. البته این ممنوعیت شامل موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی نمی‌شود.

    همچنین تردد انواع وسائل نقلیه از ساعت 14 الی 24 روز جمعه از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس در محل تردد انواع وسائل نقلیه از ساعت 17:30 الی 24 روز جمعه از 15 کیلومتری جنوب مرزن‌آباد به سمت کرج یک طرفه خواهد بود.

    همچنین در محورهای کندوان – هراز و فیروزکوه نیز تردد کلیه خودروهای سنگین در آخر هفته ممنوع است که البته در محورهای هراز – فیروزکوه این قاعده شامل کامیون‌های حامل مواد سوختی و فاسد‌شدنی نمی‌شود.

    همچنین وزارت راه و شهرسازی فهرست 9 جاده کشور را نیز که به دلیل محدودیت‌های جوی عبور و مرور در آنها ممنوع است را اعلام کرده که به این ترتیب در تعطیلات آخر هفته امکان تردد در محورهای پونل به خلجال، شمشک به دیزین، سروآباد به پاوه، گنج‌نامه به تویسرکان، رودان به بندرعباس، سی‌سخت به بیده، بخش باند رفت تنکابن به رودبار در آزاد‌راه رشت – قزوین، محور زابل به هیرمند و ادیمی به هیرمند امکان‌پذیر نخواهد بود.

    همچنین در محورهای دماوند به فیروزکوه، کرج به چالوس، آزاد‌راه تهران به قم و همچین محور قدیم این مسیر به دلیل کارگاه‌های جاده‌ای در برخی نقاط محدودیت‌های تردد خواهند داشت.

    همچنین وزارت راه و شهرسازی آمار تردد‌ها در 24 ساعت گذشته را اعلام کرده که براساس آن آزادراه قزوین – کرج، کرج – تهران، کرج – قزوین، تهران – کرج و تهران – پاکدشت پنج جاده پرتردد کشور در روز گذشته را شامل می‌شوند.

    در 24 ساعت گذشته اوج زمان تردد بین ساعت 17 الی 18 بوده و همچنین کمترین تردد حدفاصل ساعت‌های 3 تا 4 صبح به ثبت رسیده است. وسائل نقلیه سنگین نیز سهمی 18 درصدی در تردد‌های روز گذشته داشته‌اند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو