فونیکسریمکسبهتام

کیا به دنبال تولید خودروهای اسپورت کوچک است

عصر خودرو- شواهد و قرائن نشان میدهد که کیا موتورز در حال پیشبرد برنامه هایی برای ساخت خودروهای اسپورت کوچک است.

کیا به دنبال تولید خودروهای اسپورت کوچک است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری« عصرخودرو»  به نقل از اتوگاید، این خودروساز کره ای علامت تجاری جدیدی را برای "کیا استینگر" که در رده خودروهای سواری و اسپورت قرار می گیرد، در سازمان اختراعات و نشان های تجاری آمریکا(USPTO) ثبت کرده است.

    این نام اولین بار روی کانسپت استینگر GT4 که در نمایشگاه خودرویی دیترویت 2014 معرفی شد، مورد استفاده قرار گرفت. این خودرو از یک موتور دو لیتری توربوشارژ که 315 اسب بخار قدرت را به چرخ های عقب می فرستد، بهره می برد.

    کانسپت دیگری موسوم به کیا نووو نیز پیش نمایه ای از یک سدان اسپورت کوچک از کیا موتورز را نشان می دهد و شایعات اخیرا حاکی از اینست که مدل تولیدی این خودرو چهار درب خواهد داشت.

    کیا موتورز در نوامبر 2015 برای ثبت نام "کیا GT4 استینگر" در اروپا اقدام کرد اما اقدام کیا مخالفان زیادی پیدا کرد و شرکت های دیگر مدعی شدند که این شرکت کپی رایت را نقض کرده است. اما این بار شرکت کره ای پسوند GT4 را حذف و این نام را برای یک خودروی اسپورت در آمریکا ثبت کرده است؛ برخلاف دفعات قبلی که نام ارائه شده برای مصارف زیادی پیشنهاد شده بود.

    برخی جزئیات از ثبت نام کیا در سازمان اختراعات و نشان های تجاری آمریکا همچنین بیانگر اینست که کیا سعی دارد از هرگونه مشکل در زمینه کپی رایت اجتناب کند.

    تولید خودروی اسپورت جدید کیا که احتمالا استینگر نام خواهد داشت گمان میرود در سال 2017 شروع شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم