فونیکسریمکسبهتام

گردنه«چری» در حال مسدود شدن است

عصر خودرو- بارش برف در شهرستان کوهرنگ از ابتدای ظهر امروز آغاز شده است و تردد را در این جاده های این شهرستان با مشکل مواجه کرده است.

گردنه«چری» در حال مسدود شدن است
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۳:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، با ورود سامانه بارشی که از روز گذشته وارد استان چهارمحال و بختیاری شد ابتدا بارش برف و باران در مناطق غربی استان شدت گرفت و سپس بارش در بعد ازظهر به تمام نقاط استان از جمله شهرکرد رسید.هم اکنون بارش در نقاط مرتفع استان در شهرستان کوهرنگ به صورت برف در دیگر نقاط استان بارش به صورت باران است.

    شدت بارش باران در شهرها و روستاهای این استان به حدی است که آب از جوی های آب به خیابان ها سرازیر شده است و جوی های آب در خیابان ها و کوچه ها جاری شده است.

    شدت بارش برف در شهرستان کوهرنگ هم اکنون بسیار زیاد است و جاده های این شهرستان در نقاط مرتفع در پی شدت بارش برف در حال مسدود شدن هستند. هم اکنون تردد در جاده های ارتباطی استان بسیار کند شده است و لغزندگی جاده باعث انحراف خودرو ها از جاده های این استان شده است.

    تردد در برخی از جاده های کوهرنگ بدون زنجیر چرخ امکان پذیر نیست

    تردد در برخی از جاده های کوهرنگ بدون زنجیر چرخ امکان پذیر نیست و خودرو هایی بدون زنجیر چرخ در محور گردنه چری در حال تردد بوده اند با مشکل مواجه شده اند.

    بخشدار مرکزی کوهرنگ در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه بارش در نقاط مرتفع شهرستان کوهرنگ از جمله گردنه چری به صورت برف است، اظهار داشت: بارش برف در گردنه چری موجب کند شدن تردد در این محور ارتباطی شده است.

    فرزاد حسینی عنوان کرد: بدون زنجیر چرخ تردد در محور گردنه چری در شهرستان کوهرنگ امکان پذیر نیست.

    وی یادآور شد: احتمال طغیان رودخانه های کوهرنگ نیز به واسطه شدت بارش ها وجود دارد و مسافران و گردشگران و عشایر از تردد در کنار رودخانه ها پرهیز کنند.

    هم اکنون بیشترین بارش استان چهارمحال و بختیاری طی 24 ساعت گذشته در شهرستان کوهرنگ چهارمحال و بختیاری گزارش شده است
    مدیر کل هواشناسی استان چهارمحال و بختیاری نیز در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه هم اکنون بارش شدید باران در نقاط مختلف استان ادامه دارد، تاکید کرد: هم اکنون بیشترین بارش استان چهارمحال و بختیاری طی 24 ساعت گذشته در شهرستان کوهرنگ چهارمحال و بختیاری گزارش شده است.

    مهرداد قطره عنوان کرد: بررسی نقشه های هواشناسی بیانگر ادامه فعالیت سامانه بارشی در سطح استان  است که بارش رگباری باران در سطح استان چهارمحال و بختیار تا فردا ادامه دارد و باید تمهیدات ویژه در راستای مقابله با طغیان رودخانه ها و وقوع سیل در این استان اندیشیده شود.

    وی ادامه داد: بارش ها از بعد ازظهر امروز تا صبح فردا برای شهرستان های کوهرنگ، لردگان، اردل و فارسان از شدت بیشتری برخوردار است.

    مدیر کل هواشناسی استان چهارمحال و بختیاری افزود: همچنین در این مدت در برخی مناطق پدیده مه و کاهش دید رخ خواهد داد.

    جاده های روستای دهستان موگویی شهرستان کوهرنگ در حالی در روز سه شنبه از برف بازگشایی شده بود که به نظر می رسد که بارش برف دوباره این جاده را مسدود کرده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو