فونیکسریمکسبهتام

همه راه های مواصلاتی استان ایلام باز است

عصر خودرو- رئیس پلیس راه انتظامی ایلام گفت: همه راه های مواصلاتی اصلی این استان باز است و تردد در این مسیرها با سهولت انجام می شود.

همه راه های مواصلاتی استان ایلام باز است
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا، سرهنگ محسن ناصری اظهار کرد: هیچ گونه مشکل ترافیکی یا تصادف در مسیرهای ارتباطی این استان در 24 ساعت گذشته گزارش نشده است.
    وی با اشاره به تداوم بارش باران و نامساعد بودن شرایط جوی و لغزنده بودن بیشتر جاده ها از رانندگان وسایل نقلیه خواست ضمن رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی با احتیاط رانندگی کنند.
    سرهنگ ناصری افزود: با توجه به بارش شدید باران، رطوبت بالای هوا موجب ایجاد پدیده مه گرفتگی غلیظ در جاده های کوهستانی، ارتفاعات و گردنه های استان از جمله قلاجه، کبیرکوه، قلندر شده است.
    وی به همه رانندگانی که از این جاده های کوهستانی و گردنه ها تردد می کنند توصیه کرد به علت لغزنده بودن جاده ها و نیز مه غلیظ و کاهش دید، ضمن داشتن سرعت مطمئنه، فاصله طولی خود با سایر خودرو ها را حفظ کنند.
    رئیس پلیس راه انتظامی استان ایلام با تاکید بر باز بودن راه های برون شهری استان یادآور شد: تنها مسیر کمربندی دهلران آن هم به علت ریزش دو دهنه پل بسته است و تردد ماشین های عبوری در مسیر جایگزین داخل شهر دهلران انجام می گیرد.
    سرهنگ ناصری با اشاره به ریزش کوه در مسیر ایلام به صالح آباد هم به خاطر بارش های شدید باران گفت: ریزش های کوه در این مسیر جزیی است و موجب مسدود شدن این جاده نشده ضمن اینکه عوامل راهداری نیز در این منطقه برای پاکسازی سریع جاده حضور دارند.
    وی یادآور شد: همچنین مسیرهای دیگری چون ایلام - حمیل، مورموری و دشت عباس که به علت ریزش کوه در روزهای قبل مسدود شده بودند الان بازگشایی شده و تردد خودروها در آنها جریان دارد.
    بارش شدید باران و جاری شدن سیل در برخی نقاط استان ایلام از جمله شهرستان های آبدانان، دهلران، سیروان، چرداول مشکلات زیادی برای مردم ایجاد کرده و خسارت های زیادی به زیرساخت ها، راه ها، تاسیسات زیربنایی، منازل مسکونی و مزارع کشاورزی وارد کرده است.
    بارش باران که از روز چهارشنبه با شدت بیشتری در استان ایلام آغاز شده تا پایان روز جاری نیز براساس اعلام اداره کل هواشناسی ادامه دارد و احتمال جاری شدن سیل و آبگرفتگی معابر و طغیان رودخانه نیز دور از انتظار نیست.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو