فونیکسریمکسبهتام

احتمال بروز سیلاب ‌در چهار استان‌‌ کشور

لغزندگی جاده‌ها‌ در مناطق البرز مرکزی‌

عصر خودرو- روز آینده در جنوب استان همدان، شمال استان لرستان و شرق استان تهران، بارش باران گاهی همراه با رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید و احتمال رخداد سیلاب پیش‌بینی می‌شود، این شرایط در استان خراسان رضوی تا روز سه‌شنبه هفته جاری حاکم است.

لغزندگی جاده‌ها‌ در مناطق البرز مرکزی‌
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل ا فارس، با توجه به اطلاعات هواشناسی با عبور امواج کم‌دامنه تراز میانی جو و همراهی آن با نفوذ هوای سرد بر روی دریای خزر و مناطق شمالی کشور، امروز و فردا کاهش دما و بارش باران در شمال شرق و شرق سواحل خزر رخ می‌دهد؛ بارش در برخی مناطق کوهستانی به صورت برف خواهد بود.

    همچنین طی این مدت، در پاره‌ای از مناطق غربی و شرقی کشور در برخی ساعات، ابرناکی افزایش یافته و در پاره‌ای از نقاط رگبار باران و وزش باد شدید در اوایل شب و بعدازظهر رخ می‌دهد.

    روز سه‌شنبه هفته جاری، پدیده قابل‌توجهی در غرب پیش‌بینی نمی‌شود، ولی در مرکز، ارتفاعات البرز مرکزی و شمال شرق و به صورت پراکنده در شمال کشور بارش رخ خواهد داد.

    همچنین دما نیز در شمال کشور روند افزایشی خواهد داشت، امروز نیز در برخی ساعات در استان‌های اصفهان، قم، تهران، البرز و سمنان وزش باد شدید موقتی رخ خواهد داد.

    در سه روز آینده، وزش باد شدید در شمال شرق، شرق و جنوب شرق دور از انتظار نیست همچنین بارش باران گاهی با رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید و احتمال رخداد سیلاب در روز آینده در جنوب استان همدان، شمال لرستان و شرق استان تهران و تا روز سه‌شنبه در خراسان رضوی پیش‌بینی می‌شود.

    از امروز تا سه‌شنبه هفته جاری در جاده‌های کوهستانی در البرز مرکزی و ارتفاعات البرز و شمال غرب خراسان رضوی بارش برف و باران در برخی ساعات، موجب لغزندگی جاده‌ها خواهد شد.

    از بعدازظهر دوشنبه و روز سه‌شنبه هفته جاری به سبب وزش باد شدید، پدیده گرد و خاک در جنوب شرق و شرق کشور در استان‌های سیستان و بلوچستان، شرق کرمان، شرق یزد و هرمزگان موجب افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و کاهش دید افقی خواهد شد.

    آسمان استان تهران روز آینده کمی ابری همراه با وزش باد و در پاره‌ای نقاط بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود، همچنین روز سه‌شنبه هفته جاری آسمان تهران نیمه ابری، در بعدازظهر همراه با رگبار و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود؛ بیشینه و کمیته دما در این استان فردا به ترتیب‌ 18 و 8 درجه خواهد بود.

    در 24 ساعت آینده استان‌های چهارمحال و بختیاری و همدان با دمای یک درجه بالای صفر سردترین استان‌های کشور و استان‌های خوزستان و هرمزگان با دمای 32 درجه بالای صفر ‌گرمترین استان‌های کشور هستند.

    کاربران همچنین می‌توانند خبرنامه هفتگی هواشناسی کشاورزی را از اینجا مطالعه کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو