فونیکسریمکسبهتام

توقیف کامیون با ۷۳۲ میلیون ریال خلافی

عصر خودرو - سرپرست فرمانده پلیس راه استان کرمانشاه اعلام کرد که یک دستگاه کامیون با ۷۳۲ میلیون ریال خلافی در استان توقیف شده است.

توقیف کامیون با ۷۳۲ میلیون ریال خلافی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا،  پایگاه خبری پلیس روز سه شنبه به نقل از سرهنگ فضل الله شیری اعلام کرد: مأموران پلیس راه کامیاران - کرمانشاه حین کنترل خودروهای عبوری یک دستگاه کامیون  را برای بازرسی متوقف کردند که طی استعلام انجام شده مشخص شد این خودرو دارای 732 میلیون ریال خلافی با بیش از 40 فقره تخلف است.
    وی با بیان اینکه این خودرو به پارکینگ منتقل شده اظهار داشت: برابر تبصره ماده 8 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی در صورتی که مبلغ جریمه خودرویی به 10 میلیون ریال برسد، پلیس راهنمایی و رانندگی مراتب را به مالک خودرو اعلام می کند و چنانچه ظرف یک ماه از تاریخ ابلاغ، مالک خودرو نسبت به پرداخت جریمه اقدام نکند، خودرو توقیف و از تردد آن جلوگیری خواهد شد.
    سرپرست فرمانده پلیس راه استان کرمانشاه با اشاره به اینکه افزایش نرخ جرائم رانندگی یک عامل بازدارنده مهم در کاهش تخلفات رانندگی است، عنوان کرد: رعایت نکردن قوانین راهنمایی و رانندگی نه تنها زیان های مالی در پی دارد بلکه ممکن است خسارت های جانی نیز به همراه داشته باشد.
    شیری یادآور شد: سرعت مطمئنه یکی از ابتدای ترین موارد ایمنی است از این رو نباید برای زودتر رسیدن به مقصد، حوادث جبران ناپذیر را رقم زد.
    سرپرست پلیس راه استان کرمانشاه از رانندگان خواست، ضمن رعایت قوانین، در صورت مشاهده تخلفات حادثه ساز رانندگی با مرکز فوریت های پلیسی تماس بگیرند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط